Updates from Wrzesień, 2021 Toggle Comment Threads | Skróty klawiaturowe

  • baca 09:42 on 28 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    List Od Spartakusa 

    Death-Holocaust-Vaccine-Syringe-e1630416793155

    Ludzie listy piszą a listonosz padł na covid. Wrzucę więc chyba najważniejszy list, jaki się ukazał w ogóle w necie, bo zawiera bezcenne kompendium wiedzy na temat plandemii zdobytej przez prawdziwych naukowców. Jej fachowy ogrom poraża. Od siebie pogrubiłem najistotniejsze kwestie.

    Dzień dobry, nazywam się Spartakus i mam już dość.
    Zostaliśmy zmuszeni do oglądania, jak Ameryka i Wolny Świat zdążają do nieuchronnego upadku z powodu ataku bronią biologiczną. My, wraz z niezliczonymi innymi, byliśmy prześladowani i nakręcani przez propagandowe i psychologiczne operacje wojenne prowadzone przez niewybieralną, nierozliczalną elitę przeciwko narodowi amerykańskiemu i naszym sojusznikom.
    Nasze zdrowie psychiczne i fizyczne bardzo ucierpiało w ciągu ostatniego półtora roku. Odczuliśmy ukłucie izolacji, zamknięcia, maskowania, kwarantanny i innych całkowicie bezsensownych działań teatru opieki zdrowotnej, która nie zrobiła absolutnie nic, aby chronić zdrowie lub dobre samopoczucie społeczeństwa przed trwającą pandemią COVID-19.
    Teraz obserwujemy, jak establishment medyczny wstrzykuje dosłownie truciznę w miliony naszych bezbronnych rodaków.
    Powiedziano nam, że jeśli odmówimy szczepienia, zostaniemy zwolnieni i odmówi się nam środków do życia. To była ostatnia kropla.
    Spędziliśmy tysiące godzin analizując wyciekające materiały z Wuhan, artykuły naukowe z pierwotnych źródeł, a także dokumenty produkowane przez establishment medyczny.
    To, co odkryliśmy, zaszokuje każdego do głębi.
    Najpierw podsumujemy nasze ustalenia, a następnie wyjaśnimy je szczegółowo.

    Streszczenie

    COVID-19 to choroba krwi i naczyń krwionośnych. SARS-CoV-2 infekuje wyściółkę ludzkich naczyń krwionośnych, powodując ich wyciek do płuc.
    * Obecne protokoły leczenia (np. wentylacja inwazyjna) są aktywnie szkodliwe dla pacjentów, przyspieszając stres oksydacyjny i powodując ciężkie VILI (uszkodzenia płuc wywołane wentylacją). Dalsze używanie respiratorów przy braku jakichkolwiek udowodnionych korzyści medycznych stanowi masowe morderstwo.
    * Istniejące środki zaradcze są niewystarczające, aby spowolnić rozprzestrzenianie się tego, co jest wirusem w aerozolu i potencjalnie przenoszonym w ściekach, i stanowią formę teatru medycznego.
    * Różne nieszczepionkowe interwencje były tłumione zarówno przez media, jak i establishment medyczny na rzecz szczepionek i drogich opatentowanych leków.
    * Władze zaprzeczyły użyteczności naturalnej odporności przeciwko COVID-19, mimo że naturalna odporność zapewnia ochronę przed wszystkimi białkami wirusa, a nie tylko jednym.
    * Szczepionki wyrządzą więcej szkody niż pożytku. Antygen, na którym oparte są te szczepionki, SARS-CoV-2 Spike, jest toksycznym białkiem. SARS-CoV-2 może mieć ADE lub wzmocnienie zależne od przeciwciał; obecne przeciwciała mogą nie neutralizować przyszłych szczepów, ale zamiast tego pomagają im infekować komórki odpornościowe. Ponadto szczepienie nieszczelną szczepionką podczas pandemii usuwa ewolucyjną presję, aby wirus stał się mniej śmiertelny.
    * Istnieje rozległy i przerażający spisek przestępczy, który bezpośrednio łączy zarówno Anthony’ego Fauci, jak i Modernę z Instytutem Wirusologii Wuhan.
    * Badacze zajmujący się szczepionką COVID-19 są bezpośrednio powiązani z naukowcami zaangażowanymi w technologię interfejsu mózg-komputer (koronki neuronowe), z których jeden został oskarżony o pobieranie pieniędzy z grantów z Chin.
    * Niezależni badacze odkryli w szczepionkach tajemnicze nanocząsteczki, które nie powinny być obecne.
    * Cała pandemia jest wykorzystywana jako wymówka dla ogromnej politycznej i ekonomicznej transformacji zachodniego społeczeństwa, która wzbogaci i tak już bogatych, a resztę z nas zmieni w poddanych i niewolników.

    (More …)

     
    • opolczykpl 08:17 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Baco,

      niestety ów Spartakus dał ogromną plamę – pisze o pandemii, że jest i pisze o SARS-CoV-2, że istnieje. A przecież nie ma żadnej pandemii, nie ma żadnego SARS-CoV-2! To propagandowy wymysł.
      Do idiotów wciąż nie dociera, że nie ma i nie było nawet przez sekundę pandemii świrusa ani samego świrusa.
      Picdemia-plandemia istniała i istnieje tylko w łże-mediach i tylko dzięki testom PCR, które absolutnie nie nadają się do diagnostyki. Ale dlatego właśnie stosuje się je do „diagnozowania” świrusa, gdyż dzięki nim marionetki polityczne okupanta świata mogą dowolnie żonglować liczbą „infekcji” i rzekomych zgonów na świrusa. Robi to zaś się po to, by zastraszać naiwniaków i ślepców i zastraszonym zrabować wolność oraz zapędzić ich do ludobójczych szpryc. A że naiwniacy i ślepcy stanowią ogromną większość populacji (80-90%) na całym odmóżdżonym, odurnionym i wygodnickim zachodzie, oszustwo się udało!
      Do tego stopnia, że i Spartakus uwierzył w pandemię i świrusa.

      Polubione przez 3 ludzi

      • baca 09:46 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Hej Opolczyk, ano nie było pandemi ale już jest. Fauci i reszta bandy finansowali prace nad stworzeniem w Chinach wirusa, Rotszyld podsypał kasą na labolatoria bo chcieli swoim starym zwyczajem „wybudować” sobie wroga z którym do ostatniego goja będą sobie walczyć. Zawsze to robili – czołówka żydów opracowała bombę atomową – a następnie innymi żydami bodajże Rosenbergami przekazali technologię Rosjanom, żeby mieć „wroga” na parędziesiąt lat, z którym będą sobie potem dzielnie walczyć. Na zimnej wojnie tak się odkuli, że sobie teraz zainwestowali w kolejną… sanitarną III wojnę światową.
        A ten ich wirus oczywiście poległ, bo matka natura go szybko zmutowała i z każdą generacją stawał się o rząd wielkości słabszy – obecnie nie powoduje nawet kichania. Tak samo zresztą jak inne sztuczne wirusy – których „pandemie” błyskawicznie same wygasały, gorączka Nilu, ebola, etc…
        A sama pandemia już jest, szczepany produkują białka kolczaste – te które w parę lat powodują Krojzwelda Jakoba i sobie beztrosko je rozsiewają…. bomba tyka… i racje ma tu grupa Spartakus że to oni są zagrożeniem i to ich powinno się izolować.

        Polubione przez 1 osoba

      • noitanigami72 13:24 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą, Opolczyku, „na odcinku” pełnego negowania słów Spartakusa: to, co Baca przytoczył to BAARDZO mądre słowa, tylko jeszcze nie spojrzałeś (dotąd) na SRARS19 jako na CHIMERĘ o działaniu wektorowym. Tak, masz rację: NIE MA żadnego szczególnie groźnego wirusa – żadnego NOWEGO wirusa – jest „stary” grypopodobny wirus, którego „zaprzęgnięto” jako tzw. wektor. Wektor ma przenosić do organizmu docelowego konstrukt białkowy – chimeryczne białko Spike o działaniu prionowym skonstruowane „nie wiadomo po co” w 2016 r. Konstrukt (jak my genetycy takie „twory” nazywamy), czyli wirus jako wektor białka nie miał z założenia wręcz dużych szans dłuższego powodzenia w populacji, nawet chińczykuff, zatem resztę załatwiły mendia. Założenie było, aby wywołać psychozę prowadzącą do szczepień, a tak naprawdę „pewna śmierć będzie dopiero w cieczy”… [Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć…]

        Polubienie

    • Kmieć 09:54 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Tak jak pisze @Opolczyk;

      Pierwszy akapit wypocin NAUKAWYCH tego całego Spartakusa SKREŚLA wszystko, co dalej z siebie wydalił.
      Nie ma w Przyrodzie czegoś takiego jak wirus SARS-COV2! ON NIE ISTNIEJE w rzeczywistym świecie.

      Jest to jedynie upośledzona, bo niepełna, symulacja komputerowa (IN SILICO). „Byt” wirtualny i mendialny.

      A skoro nie ma wirusa i nie tylko tego – w miarę moich ciągle nieskutecznych poszukiwań dowodów na istnienie wirusa „covidowego” utwierdzam się w przekonaniu, że NIE ISTNIEJĄ w ogóle ŻADNE wirusy – to i nie ma ŻADNEJ choroby przezeń wywoływanej!!!

      Tak więc cały ten tekst pożydecznego Spartakusa (ten sam typ co niejaki doktor Bodnar, co to „leczy” nieistniejącego Covida(!) amantadyną), nadaje się do wapna.

      Szkoda, że trafiają Ci się, Drogi @Baco, takie wpadki.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Polubione przez 2 ludzi

      • baca 12:43 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        No to nad czym oni Kmieciu jak mrówki za kasę Kill Billa pracowali w Wuhan?
        Nad nowym smakiem gumy do żucia bez cukru?
        Ebola, Hiv, to są wirusy stworzone sztucznie i zapewne taki też jest srovid… przekonamy się tej zimy bo podobno mają lepszą wersję z 30 % śmiertelnością którą mogą spryskać na ludzi dronami. U szczepanów śmiertelność będzie oczywiście niemal całkowita więc pożyjemy, zobaczymy. A jak nie pożyjemy to nie zobaczymy 🙂
        Ja tak sobie myślę że jakiś tam covidek jest ale dla normalnych ludzi jest kompletnie niegroźny – 0.02 % śmiertelności. Ale zabójczy dla szczepanów i się to powoli zaczyna to tu to tam potwierdzać. Oto szokujące oficjalne dane z brytyjskiej mengelowni: 80 % w szpitalach to szczepany a „zakażenia” od czasu uruchomienia pandemii pseudo szczepionek podskoczyły o 3000 %
        https://www.naturalnews.com/2021-09-28-covid-deaths-in-vaccinated-3000-higher.html
        Miałem to u siebie wrzucić ale brakło czasu…
        Pozdro i nie daj się przerobić w laleczkę woodoo jakimiś igłami 🙂

        Polubione przez 1 osoba

        • Kmieć 23:07 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Baco Drogi, łap, spodoba Ci się:
          (Nie w temacie kałwida, ale jak najbardziej coś dla Ciebie)

          P.S. Widzę tu niezłą dyskusję pod moim wpisem do Bacy.
          Postaram się jutro włączyć do dyskusji.

          Polubione przez 1 osoba

          • baca 06:38 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Świetny film Kmieciu, lecz ten temat już parę lat temu przerabiałem:

            Wolna Energia – Silnik Na Powietrze


            W wolnej chwili umieszczę tam Twoj film, bo pasuje jak ulał.

            Polubienie

            • Kmieć 08:44 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik

              Wiem, że przerabiałeś. Czytałem jakiś rok temu, dlatego podrzuciłem Ci ten film, bo idealnie pasuje do Twojego artykułu na ten temat, i w nawet największych sceptykach może zasiać zasadne, nie foliarskie, wątpliwości w temacie.

              Później spróbuję jeszcze odezwać się w temacie istnienia „wirusa” covidowego.

              Polubienie

            • Kmieć 08:57 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik

              A wieczorem spróbuję zrobić polski transkrypt tłumaczenia tekstu z tego filmu, żeby nieznający judeoanglosaskiego tzw. języka też mogli lepiej zrozumieć o co w tych wątpliwościach związanych z zasilaniem odrzutowców chodzi.
              Jak mi się to uda zrobić, to mogę Ci przesłać, tylko musiałbyś podać jakiegoś maila; możesz odezwać się na mój, który podaję tu, żeby móc pisać komentarze.

              P.S. Przy okazji; ciekawy dokument o tym tzw. języku angielskim w pdf (niestety po angielsku) 26MB:

              https://www.mediafire.com/file/0cw159d8dgts9zd/jezyk_angielski_jako_zlo.pdf/file

              Polubienie

      • Zbig 17:28 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Mam pytanie, czy możesz podać jakieś źródła co do „NIE ISTNIEJĄ w ogóle ŻADNE wirusy”. Chciałbym poeksplorować ten temat z tego punktu widzenia. Jeśli to jakieś kawałki DNA, których pełno wszędzie, ale tylko niektóre są dla nas szkodliwe, to spodziwałbym się bardziej losowego chorowania. Zawsze jest ktoś, kto ma słabą odporność. Będę wdzięczny za odpowiedź.

        Co do samego COVIDa, to jakiś tam wirus (jeśli istnieją, a jeśli nie to coś innego) jest. Jak mnie siekło w kwietniu, to nigdy wczesniej nie miałem takiej „grypy”. Ból pleców taki, że w nocy spać nie mogłem. Straciłem też węch i smak i jeszcze kilka innych objawów. Co ciekawe nie miałem najmniejszych problemów z oddychaniem, ani kataru, ani kaszlu. Dodam tylko, że przechodził przez różne części ciała, pierwszy dzień, bolały uda (oczywiście bardzo mocno), potem klatka piersiowa (dzień drugi), ale mięśnie, nie płuca. A potem przez 3 dni plecy, ale totak jak pisałem, konkretnie. Jak plecy przeszły to straciłem węch is smak, na 6 dni. Potem koniec, wróciłem do zdrowia.

        Polubienie

        • nauta 21:11 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          To może ja odpowiem na pytanie do Kmiecia. Niestety – pytaniem, bo raczej trudno udowodnić nieistnienie czegokolwiek, za to całkiem łatwo fałszować dowody na istnienie.

          Nie jestem żadnym znawcą, więc coś może mi umyka, ale nigdy nie znalazłem żadnej informacji, jakoby choć jeden wirus został potwierdzony przez spełnienie wszystkich postulatów Kocha. Bez tego warunku, trudno mówić o czymkolwiek innym niż propaganda. Na pewno nie o nauce.

          Jeśli chodzi o drugą część pytania, to dla mojego prostego umysłu, dość łatwo wytłumaczyć istnienie i pewną szkodliwość wirusów tym, że są zwykłymi odpadami, powstałymi – powiedzmy – w wyniku działania układu odpornościowego. Inaczej mówiąc: to są śmieci, które krążą po organizmie do czasu, aż zostaną wydalone. Zanim to się stanie, mogą stwarzać pewne zagrożenie jako np. toksyny różnego gatunku i każda – według swoich właściwości – powoduje określone problemy.

          Nie wiem ile w tej teorii jest prawdy ale skoro chciałeś poeksplorować temat, to może w ten deseń?

          Polubione przez 1 osoba

          • Zbig 21:29 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Dokładnie, w tym kierunku się wybieram. Miałem jednak nadzieję, że ktoś z czytelników da namiary na jakieś pozycje (książki, filmiki).
            Teoria ze „śmieciami” do mnie przemawia. Oczywiście sa pytania, jak np o transmisję na inne osoby.
            W każdym razie dzięki 🙂

            Polubienie

            • nauta 21:36 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik

              A ja właśnie miałem pisać małe uzupełnienie, żeby było czytelniej, ale widzę, że jest zbędne. 🙂
              Teoria „śmieciowa” to tylko mój sposób mówienia o tym. Kilka razy natknąłem się na informacje, które pozwalają mi to tak ujmować, choć to pewnie przesadne uproszczenie. Szkoda, że teraz nie wiem, gdzie to było.

              Natomiast z różnych dociekań wynika mi dość jasno, że żaden wirus nie spełnił już pierwszego postulatu Kocha i mimo usilnych prób przeforsowania teorii zaraźliwości wirusów, wszystkie kompletnie utknęły w punkcie trzecim i wykazały niezdolność do zarażania.

              Polubienie

            • nauta 22:20 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik

              A, to jeszcze moja własna teoria transmisji. 🙂 Skoro wirusy nie mogą zarażać, to jak tłumaczyć obecność wirusów u chorych na te same objawy?

              Przypuśćmy, że chorobę powoduje bakteria A. Może nie tyle sama bakteria, ile nadmiernie się rozmnaża w osłabionym organizmie, co daje pewien zestaw symptomów. Rusza układ odpornościowy i masakruje te bakterie, bo przecież to nie bomba atomowa, tylko precyzyjne narzędzie. Jako śmieci, powstają „wirusy” i to już na samym początku choroby, bo układ odpornościowy zaczyna działać dość szybko, ale zanim produkcja przeciwciał osiągnie apogeum, musi trochę czasu upłynąć. Zatem z określonych bakterii, mamy określone śmieci.

              Teraz taka osoba spotyka się z inną, o osłabionej odporności i zaraża ją bakterią A. Natychmiast zaczyna się akcja obronna i powstają pierwsze śmieci. Przychodzi Fauci i znajduje swoje ukochane wirusy. Człowiek choruje, potem zbiera się do kupy, ustaje produkcja przeciwciał i wydala pozostałości. O ile Fauci nie zaszczepił nieszczęśnika, zmuszając go do dalszej produkcji przeciwciał, które teraz, bez przeciwnika, są niebezpieczne dla samego organizmu.

              Polubienie

          • jacapl3 09:25 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Witam
            Mam prawie takie same przemyślenia.
            Dla mnie te wirusy to wymysł i propaganda tzw. naukowców.
            Zdrawiam

            Polubienie

      • noitanigami72 13:38 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Kmieciu, „wypociny” Spartakusa wcale nie są wcale na niższym stopniu utlenienia (że naukAwe i tego, no 🙂 ); jak wydaliłem z siebie powyżej, wirus w charakterze wektora (transportera) białka Spike na 99% był-ale-się-zmył, teraz nie jest nikomu niezbędny, bo z jego użyciem (czy użyciem jego „legendy”) dokonano wspaniałego medialnego SFORMATOWANIA ludzkości na ochocze przejęcie szczypanek. A potem to już tylko takie jandykrystyny potrzebne w każdym kraju jako volksQ…
        Serdecznie pozdrawiam

        Polubienie

    • ali 20:05 on 29 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Są opinie i to znanych naukowców, że choroba zwana covid19 wywoływana jest promieniowaniem elektromagnetycznym, być może testami sieci 5G. Faktycznie nikt nie udowodnił, że wirus sares cov 2 istnieje Nie ma to dowodu naukowego.

      Polubienie

    • nauta 17:45 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Apel do ludzi dobrej woli…..

      Polubienie

      • nauta 18:19 on 30 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Baco, poprawiłem trochę, więc zamiast tamtego, puść toto:
        ———————————————————–
        Apel do ludzi dobrej woli.

        Proszę o rozpowszechnianie tego apelu gdzie tylko możliwe i w formie, jaką każdy uzna za stosowną. Można cytować całość, lub część, albo stworzyć swój własny. Liczy się tylko jedno: ma dotrzeć do osób i organizacji, które są w mocy postawić przestępców przed sprawiedliwym sądem. Na dzień dzisiejszy adresatami mogą być:

        Stowarzyszenie prawników „Głos wolności”. https://gloswolnosci.pl/
        Polskie Stowarzyszenie Niezależnych Lekarzy i Naukowców. https://psnlin.pl/

        Pierwszą instancją powinna być „Konfederacja Wolność i Niepodległość”, która najwyraźniej nie wie, co trzeba zrobić: Projekty. https://konfederacja.pl/projekty/
        Musimy to zmienić, albo potraktować ich tak samo, jak całą resztę.

        Niektórym wydaje się, że na bezkarność rządzących nie można nic poradzić. To nieprawda. Bandycka solidarność, to solidarność skrajnych egoistów i tchórzy. Nie będą się zbytnio troszczyć o swoich pachołków. Nie możemy się do nich dobrać bezpośrednio, teraz? Dobierzmy się do pionków. Dokładnie tak samo, jak wytrawny szachista rozpracowuje swojego przeciwnika. Najpierw trzeba zrobić wyłom w „obronie”, lub znaleźć w nim lukę. Potem, systematycznie, krok po kroku trzeba ją powiększać aż do uzyskania przewagi, pozwalającej na rozstrzygający atak.

        Tą luką są właśnie szeregowi wykonawcy zbrodni, ich chciwość, tchórzostwo i głupota. Gromadźmy więc wszelkie, nawet najdrobniejsze dowody przestępstw oraz dane ich sprawców. To ustawowy obowiązek każdego obywatela. Upewnijmy się, że prawnicy będą wiedzieli co z nimi zrobić.

        Sprawmy aby szeregowi kolaboranci największych zbrodniarzy zaczęli się bać a wtedy (gdy figury stracą osłonę pionków), grunt zacznie się palić także pod nogami tych na górze.

        Nie czekaj aż ktoś to zrobi za Ciebie. Podaj dalej.

        Polubienie

    • Metro 18:07 on 1 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      @Zbig 15:28 on 29 Wrzesień 2021

      Generalnie to trudno udowodnić nieistnienie wirusów. W metodologii naukowej używa się brzytwy ojca Ockhama, który nauczał, że istnieje tylko taki obiekt/zjawisko, którego istnienie:
      1 – jest oczywiste, lub
      2 – można bez cienia wątpliwości udowodnić, lub
      3 – jest potwierdzone autorytetem Pisma Świętego.
      Udowodnić można istnienie obiektu/zjawiska, do dzisiaj nie mamy instrumentarium potrzebnego do udowodnienia nieistnienia jakiegokolwiek obiektu/zjawiska.

      Z mojej ograniczonej wiedzy wynika że w Piśmie Świętym….
      _____________________________________
      dalej biblijny bełkot był od człowieka z ograniczoną wiedzą więc wycięto biblijny bełkot

      Polubienie

      • baca 18:44 on 1 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Tak, tak, szukaj dowodów na istnienie wirusów wg „metodologii” wczesnośredniowiecznego franciszkanina – Ockhama. Ona oczywiście jest nieskażona ówczesnym bełkotem religijnym i otwarta nawet osiemset lat później na naukę 🙂
        PS. A skoro już tu jesteś, prosto z gazety wyborczej to może wyklarujesz niewtajemniczonym czym jest słynny czerwony prostokącik w waszym logo? Ten czerwony – identyczny jak w logo portalu dla studentów joemonster.org?
        Bo metodologia wg brzytwy Ochama sugeruje że to symbol rozpoznawczy oznaczający czerwony szyld – czyli medium do prania mózgów – którego właścicielem jest banda Czerwonego Szylda – Rotszylda. Cała linia propagandowa mediów z czerwonym prostokącikiem – np ich własny Economist, aż wyje na cały głos, że to musi być ta najprostsza odpowiedź – najbliższa prawdy: czerwony prostokącik to medium Rotszylda.

        Polubione przez 1 osoba

      • Metro 19:08 on 1 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Z tego co wiem to zasady logicznego myślenia nie zmieniły się od czasów ojca Ockhama. Nie zmieniły się zresztą od czasów Platona czy Arystotoelesa, dzięki czemu ich spostrzeżenia nadal zachowują aktualność mimo że mają ponad dwa tysiące lat.

        O mediach nie będę tutaj dyskutował z powodu braku miejsca. Choć zgadzam się że to pasjonujący temat. Nie wypowiadam się także o joemonster bo mnie to nie obchodzi. Czerwony prostokącik w logo to ZNAK, mówi o tym nauka-nie-dla-profanów, kabała.

        https://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=38
        28 Kiedy zaczęła rodzić, [jedno z dzieci] wyciągnęło rączkę; położna, zawiązawszy na tej rączce czerwoną tasiemkę, rzekła: «Ten urodzi się pierwszy». 29 Ale cofnęło ono rączkę i wyszedł z łona jego brat. Wtedy [położna] powiedziała: «Dlaczego przedarłeś się przez to przejście?» Dano mu więc imię Peres. 30 Gdy po nim urodził się jego brat, na którego rączce była czerwona tasiemka, nazwano go Zerach.

        To jest rozwinięte w bardziej ezoterycznych tekstach ale pochodzi właśnie z Pisma Świętego.

        Polubienie

        • baca 19:37 on 1 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Ok, „znak” tylko czego? Że położnej zabrakło kobiecej intuicji oraz doświadczenia i się po całości walnęła? Czy, że na proste pytania np „dlaczego przedarłeś się przez to przejście?” nie ma nigdy odpowiedzi żeby sprawę nieistotną drążyć stuleciami? Toż to przecież kwintesencja… biblii. Jeśli lubisz szukać sensu tam gdzie go nie ma np w pseudoproroczej książecce splagiatowanej przez megalomanów na pustyni zaproś się może do jakiegoś kościoła, tak sądzę. Na tym blogu polecam ci: https://bacologia.wordpress.com/2019/04/25/biblia-najwieksza-falszywka-watykanu/

          Polubione przez 1 osoba

        • Metro 13:21 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Osobiście nie widzę żadnego związku po między (prawdziwą) Biblią a Watykanem.
          Naczelnym bogiem Watykanu jest Jezus z Nazaretu który tutaj zajmuje honorowe pierwsze miejsce na liście fałszywych mesjaszy: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_messiah_claimants
          Związek Watykanu z (prawdziwą) Biblią jest więc raczej swobodny. „Nowy Testament” powinien stać na półce oznaczonej: mitologia/zabobony, więc w tej sprawie się zgadzamy. W sumie trudno się nie zgodzić 🙂
          W promocji jednak wrzucę komentarz pod tamtym tekstem.

          Jedynym prorokiem który poznał imię judejskiego boga był Mojżesz (być może tylko postać literacka – bez znaczenia). Bóg objawił Mojżeszowi swoje imię (Wyj 3, https://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=53):

          13 (…) gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć? 14 Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: „JESTEM, KTÓRY JESTEM”. I dodał: „Tak powiesz synom Izraela: JESTEM posłał mnie do was”. 

          Jednym z tłumaczeń imienia „JESTEM, KTÓRY JESTEM” jest: „To-co-sprawia-że-dzieje-się-to,-co-się-dzieje”.
          Rodzaj męski użyty w nazwie wynika wyłącznie z konwencji gramatyki i mimowolnie spycha nas w kierunku obłąkanej interpretacji świętego Szawła o ojcu bożym i synu bożym. Rodzaj nijaki jest bezpieczniejszy. Zresztą w polskim tłumaczeniu „Geschichte der Juden” Heinricha Graetza z 1929 roku (https://archive.org/search.php?query=Geschichte+der+Juden+Heinrich+Graetz) używany jest termin „Bóstwo” a nie „Bóg”. Rodzaj nijaki jest lepszy bo zabezpiecza przed zbliżeniem do chrześcijańskiej herezji i ma potwierdzenie w judejskiej literaturze.

          Czerwony pasek w logo GW to znak, że GW wykonuje misję czy jest częścią Bóstwa, „JESTEM, KTÓRY JESTEM”, „Tego-co-sprawia-że-dzieje-się-to,-co-się-dzieje”.

          Mam nadzieję że to wyczerpujące wyjaśnienie.

          Polubienie

          • baca 14:34 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Niestety bóg niczego nie objawił Mojżeszowi, bo Mojżesz nie gadał z bogiem tylko z gadającym krzakiem. Ze sztuczną inteligencją sobie pogadał, która słynie na cały świat ze swojej wszechobecnej niemocy. Nawet jednej mycki wyznawcom dżina z butelki, ona nigdy nie stworzyła. To tylko sztuczna inteligencja, która może działać dopóki ktoś jej nie wyciągnie wtyczki. Bogiem w tej części wszechświata jest od zawsze Słońce a z nim Mojżesz sobie nie pogada, bo na widok Słońca on i jego plemię rozpraszają się jak karaluchy po zapaleniu światła. I ten prawdziwy Bóg ma moc swoimi promieniami sterylizować świat z brudu i wszelkiego zła. Ten Bóg nie musi nawet szukać obłąkanych naiwniaków, którym wmówi że jest bo jest, ponieważ on naprawdę JEST – wystarczy unieść głowę żeby to sprawdzić 🙂

            Polubione przez 1 osoba

          • Metro 11:10 on 28 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Biblia nie relacjonuje rzeczywistości, Biblia kreuje rzeczywistość. Dlatego jest ważna.
            Tutaj: https://bacologia.wordpress.com/2021/09/28/list-od-spartakusa/comment-page-1/#comment-1720 przywołałem książkę panów Finkelsteina i Silbermana, którzy rozprawili się dość gruntownie z Biblią jako relacją o historii (Jakub, Józef, Mojżesz, Jozue, Dawid, Salomon, itp) i nie spowodowało to żadnej rewolucji w Palestynie ani w Nowym Jorku. Wartość Biblii tkwi gdzie indziej a jeśli tego nie dostrzegasz to widocznie nie jest to lektura dla Ciebie. Żadna tragedia.
            Na pewno nie jest to lektura dla tego tryglodyty, który w lekturze szuka „treści, spójności, praktycznej wartości i – oczywiści – autentyczności przesłanek, słuszności wniosków (…)”, a wszystkiego podanego na talerzu w formie lekkostrawnej potrawy. Bo on nie ma czasu…
            Biblia nie relacjonuje rzeczywistości, Biblia kreuje rzeczywistość. Dlatego nie będę się wypowiadał o słuszności poglądu o historyczności Mojżesza. Sam w to nie wierzę i nie ma to żadnego znaczenia.

            Masz oczywiście rację twierdząc że bogiem jest Słońce. Jednak zachowanie Słońca (i Księżyca) wymaga wytłumaczenia prostemu ludowi, który po prostu mało rozumie.
            Tutaj siedem minut od 2:09:00:

            Polubienie

      • Zbig 23:01 on 1 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Widzę, że jest jakaś kosa z Bacą 🙂 W każdym razie dziękuję za odpowiedź, przejrzałem trochę materiałów filmowych i rzeczywiście, bardzo to ciekawe. Zastanawia mnie jednak kilka rzeczy. Tak jak pisałem przechodziłem coś co nazwane było Covidem. Moja partnerka złapała to samo około 3 dni po mnie. Jednakże w zasadzie odżywialiśmy się oddzielnie. Ona bardziej wege, ja wręcz przeciwnie. Jedliśmy razem, ale zupełnie różne rzeczy. Ciekawi mnie zatem przyczyna tamtej choroby. Może promieniowanie, a może coś zewnętrznego, w końcu bywaliśmy mniej więcej w tych samych miejscach.

        Druga sprawa, to rzekome szczepionki (nie mówię o preparacie na Covid). Ludzie, którzy je przyjmują, np. WZW, zwykle nie chorują potem na te choroby, a inni już tak. Szwagier złapał „wirusa” WZW w szpitalu, a siostra się od niego nie zarazila. Ciekawe z czego to wynika.
        Pozdrawiam
        Zbig

        Polubienie

      • Metro 01:25 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Gwoli ścisłości – nie ma takiej choroby jak COVID. Koronawirusy zostały odkryte i opisane pół wieku temu. Występują w ludzkich ciałach i nie mają infekcyjnej potencji.
        Wiadomo że już ponad sto lat temu w armii amerykańskiej sprawdzano czy grypa (w tym „hiszpanka”) jest chorobą zakaźną. Gluty z nosów chorych żołnierzy kazano połykać zdrowym. I nie zarażali się. Gdyby grypa (czy COVID) była chorobą zakaźną już dawno zostałaby wykorzystana jako broń biologiczna, wystarczyłoby zarazić zdrowych żołnierzy „wirusem” i już wszyscy są niedysponowani. Tak to nie działa.
        COVID ma (przypadkowo?) bardzo zbliżone objawy do przeziębienia i grypy. Grypa to jest choroba sezonowa. Nasila się w sezonie jesienno-wiosennym a latem znika. Dlaczego zanika, czyżby wirusy wyjeżdżały na wakacje? O przyczynach sezonowej natury grypy opowiada Amandha Vollmer.

        Poniżej umieralność na grypę i zapalenie płuc dla USA.

        To nie szczepionki wyeliminowały choroby zakaźne. Tak uczy szkoła ale to jest oszustwo.
        Poniżej wykres umieralności na kilka chorób „zakaźnych” w USA. Na szkarlatynę i tyfus nigdy nie było szczepionki a umieralność na te choroby dramatycznie spadła. Dlaczego? Szczepionka na odrę została wprowadzona w 1963 roku a umieralność spadła dużo wcześniej.


        Jest taka nauka jak epidemiologia. Tłumaczy ona zjawisko wyeliminowania epidemii jako skutek dramatycznej poprawy higieny w miastach (bieżąca woda + kanalizacja), poprawy warunków mieszkaniowych i poprawy wyżywienia, głównie eliminacji przednówka.

        Szczepionki to technologia z Chin, tam ma z pięćset lat. W Europie za datę inicjacji szczepień przymusowych przyjmuje się rok 1799. Były ofiary śmiertelne, od początku. To zawsze była szarlataneria i pseudonauka.

        Fakty dowodzące, że SZCZEPIENIA są zbędne i niebezpieczne. Na przestrzeni czterdziestu pięciu lat prowadzenia statystyk rejestracji – Alfred R. Wallace [1889]


        https://fbc.pionier.net.pl/details/nnTWqvt

        Polubienie

        • Zbig 10:49 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Ok, piszesz, że wirusy nie istnieją, a potem, że koronawirusy „zostały odkryte i opisane”. Czyli istnieą w końcu czy nie, bo można się pogubić. To samo, tyczy się wirusa WZW, co tak naprawdę wykryli mojemu szwagrowi…

          P.S. Dzięki za kolejne materiały.

          Polubienie

          • nauta 16:03 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            W książce „Virus Mania” (Torsten Engelbrecht i Claus Kohnlein), autorzy wykazują, że rzekomo zaraźliwe wirusy, faktycznie są cząsteczkami produkowanymi przez komórki, jako konsekwencja czynników stresogennych, jak np. narkotyki. Książka niestety nie ukazała się w j. polskim ale jeśli chcesz temat zgłębić, to trzeba ją choć przejrzeć. Autorzy są poważnymi naukowcami.

            Warto też poczytać „The Private Science of Louis Pasteur” (Gerald L. Geison), wydanej nie przez byle kogo, bo przez samo Pincerton University Press. Niestety, też nie ma jej po polsku.

            Na razie tyle sobie przypomniałem.

            PS
            Baco, dzięki za tamtą poprawkę. 🙂

            Polubienie

            • Zbig 16:51 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik

              Ok, dzięki. Nie mam problemu z językiem angielskim. Kilka książek przeczytałem, choć spodziewam się nie znanego mi słownictwa medycznego. W każdym razie jeśli uda mi się znaleźć ksiażki w oryginale to się zapoznam, Dzięki!

              Polubienie

          • nauta 17:14 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Piszę tu, bo tam już nie puszcza.

            Próbując sobie przypomnieć materiały, trafiłem na coś, co może Cię zainteresować:

            Czy wirus HIV istnieje? – Wywiad Christine Johnson z Eleni Papadopulus-Eleopulus.


            W ogóle, „Pubmedinfo” to strona bogata w tego typu materiały, transkrypty itd. Czasem irytuje jakość, tłumaczenia ale to tytaniczna robota, więc warto przymknąć oko.

            Widzę, że „Virus Mania”, polecał też Metro.
            Obie książki, na pewno są dostępne w necie. Na Chomiku albo na The Pirate Bay, bo już nie pamiętam dokładnie. W każdym razie, mam je na dysku, jakby coś. 😀

            Polubienie

        • Metro 17:16 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Wirusy istnieją jako produkty aktywności komórek w ciele ludzkim, nie krążą w powietrzu, Nikt nie udowodnił że wirusy to czynniki chorobotwórcze. Dlaczego wirus SARS-CoV-2 ma zarażać krążąc w morowym powietrzu a wirus HIV zaraża dopiero poprzez ślinę czy spermę? To jest wyjaśnione przez Lankę, Vollmer czy pannę Sugak.
          Książki @nauty: https://archive.org/details/virus-mania-how-the-medical-industry-continually-invents-epidemics, https://www.pdfdrive.com/the-private-science-of-louis-pasteur-d187206510.html

          Nie wiem co wykryli szwagrowi bo nie wiem jakiej metody używali i jakie czary wykonywali.
          Nie wiem ile czasu chcesz poświęcić na „risercz”, radziłbym dużo ponad 10-20 godzin bo znajdujemy się dopiero na początku pandemii, ona ma trwać przynajmniej do 2025 roku. Lepiej rozumieć co się dzieje 🙂
          Biorąc wszystko pod uwagę szczerze wątpię aby istniał wirus wywołujący WZW. To wszystko bzdura przyklepana konsensusem naukowym. Ponieważ mnie to nie dotknęło to nie będę studiował casusu WZW, wystarczy co wiem na temat AIDS czy COVID. Poniżej:

          Do udowodnienia istnienia czegokolwiek używa się ciągle brzytwy ojca Ockhama w redakcji przedstawionej wyżej. Wiemy doskonale że nie ma wirusa SARS-CoV-2 bo nikt jego istnienia nie udowodnił (pkt 2). Nie ma mowy o wirusie SARS-CoV-2 w Piśmie Świętym (pkt 3), jego istnienie JESZCZE nie jest oczywiste (pkt 1) więc trzeba to udowodnić a dowodu ciągle nie ma.
          Niedługo istnienie koronawirusa stanie się oczywiste (pkt 1) bądź znajdą go w jakimś współczesnym źródle o randze Pisma Świętego (np. The New York Times) (pkt 3) co na jedno wychodzi i żaden dowód nie będzie potrzebny. Jednak ciągle używamy brzytwy Ockhama w dowodzeniu istnienia bytów, jak za króla Ćwieczka.

          Dobrym nazwiskiem do badania wirusologii jest Kary Mullis (https://pl.wikipedia.org/wiki/Kary_Mullis). Mullis dostał Nobla za wynalezienie testu PCR który jest wykorzystywany do wykrywania SARS-CoV-2 czy wcześniej wirusa HIV. Mullis zmarł w sierpniu 2019 roku (prawdopodobnie został zamordowany) więc nie zdążył się wypowiedzieć o SARS-CoV-2 ale dużo mówił o metodzie wykrywania wirusa HIV który ma powodować AIDS.
          Nobla za wykrycie wirusa HIV dostał Luc Montagnier (https://pl.wikipedia.org/wiki/Luc_Montagnier). Mullis opowiadał że spotkał Montagniera na jakiejś konferencji i poprosił o namiary na publikację prezentującą dowód, że to wirus HIV wywołuje chorobę AIDS. Montagnier takiej publikacji nie znał. Nie ma takiej publikacji, nikt takiego dowodu nie przeprowadził do dnia dzisiejszego a Mullis był na tyle bezczelny by o tym głośno mówić. Montagnier coś-tam odkrył, zalepiono mu gębę pieniędzmi i jego odkrycia użyto do promocji tezy o wirusowej naturze AIDS (nie ma choroby AIDS tak jak nie ma choroby COVID).
          Tutaj jest wprowadzenie do wirusologii w wykonaniu dr Stefana Lanki: https://www.bitchute.com/video/RSDnpkEjLWdH/
          Tutaj fragmenty z jakichś wywiadów: https://www.bitchute.com/video/bR5HF0hNzZvI/ gdzie Mullis tłumaczy oszustwo związane z używaniem testu PCR do wykrywania wirusów, w tym wirusa HIV i opowiada o swojej rozmowie z Montagnierem.
          Tutaj wykład dr Roberta Willnera (https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Willner) który również twierdził że wirus HIV nic nie wywołuje i publicznie sobie wstrzyknął krew nosiciela HIV (42 minuta): https://www.youtube.com/watch?v=9WFhw5HHHbQ
          Tutaj książka Willnera: https://archive.org/details/deadly-deception-robert-willner/mode/2up
          Willner długo nie pożył ale to dlatego że ktoś go zabił i nie był to wirus HIV. Od lat 1950-tych funkcjonują tabletki wywołujące zawał serca który miał wykończyć Willnera.

          Casus wirusa HIV i choroby AIDS jest wart prześledzenia dlatego że mechanizm funkcjonowania wirusa SARS-CoV-2 i choroby COVID jest bardzo podobny.
          Montagnier znalazł coś-tam, wirusa HIV wykrywanego testem PCR, uznano że to wirus HIV powoduje chorobę AIDS w drodze konsensusu naukowego. Choroba AIDS jest zupełnie nowa choć jej objawy są znane od stuleci czy tysiącleci – to objawy innych chorób. Wyciągnięto cudowny antybiotyk AZT który pacjentów zabijał a ofiary śmiertelne AZT składano na karb choroby AIDS, bo pacjentów nie udało się uratować.
          Teraz mamy wirusa SARS-CoV-2 wykrywanego testem PCR, uznano że to wirus SARS-CoV-2 powoduje chorobę COVID w drodze konsensusu naukowego. Choroba COVID jest zupełnie nowa choć jej objawy są znane od stuleci czy tysiącleci – to objawy grypy czy przeziębienia czy zapalenia płuc. Wynaleziono cudowną szczepionkę która będzie pacjentów truć i zabijać z opóźnieniem a ofiary szczepionki będzie się składać na karb choroby COVID, dokładnie aktywności nowych wariantów wirusa SARS-CoV-2.
          Łącznikiem pomiędzy AIDS i COVID jest dr Anthony Fauci, który rozwijał projekt HIV-AIDS a teraz administruje projektem SARS-CoV-2 – COVID.

          Polubienie

          • nauta 19:52 on 2 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Wszystko fajnie, tylko po co te pierdy z Biblią? Chcesz kogoś wkurzyć, sprowokować? A może wydaje Ci się, że to taki sprytny sposób na przemycanie bzdurnych treści? Spójrz na wszystkich innych. Każdy w coś sobie tam pewnie wierzy, każdy ma jakiś światopogląd i swoje własne autorytety ale tylko wy – eskimoskie popłuczyny – stręczycie swoje gusła, jak główny ściek – szczepionkę.

            Polubione przez 2 ludzi

          • JK 21:16 on 4 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Dodam:

            „Bechamp or Pasteur? : A lost chapter in the history of biology”
            W języku angielskim jest np. tu:
            https://archive.org/details/bechamporpasteur00hume_0/page/2/mode/2up

            Warto poszukać słowa kluczowe:
            „Gaston Naesens””somatoskop”, „somatid”.
            Ryke Geerd Hamer
            „Niemiecka Nowa Medycyna” lub „Germańska Nowa Medycyna”

            Książka do pobrania (w języku rosyjskim lub niemieckim):
            https://freeagain.pro/hamer_gnm

            Polubienie

      • Metro 16:45 on 27 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Twierdzenie że to szczepieniom zawdzięczamy kres epidemii chorób zakaźnych to mit, który został wielokrotnie obalony. Kompetentnie to kłamstwo zostało zdemaskowane w książce Suzanne Humphries i Romana Bystrianyka z 2013 roku: https://pubmedinfo.org/2017/03/12/szczepienia-historia-mitu/, https://archive.org/details/SuzanneHumphriesMDDissolvingIllusionsDiseaseVaccinesAndTheForgottenHistory2013Pdf/mode/2up

        Właśnie oglądam Bystrianyka opowiadającego o prawdziwych przyczynach likwidacji epidemii: https://www.bitchute.com/video/3ElvRPv1zuEJ/
        W tej audycji Bystrianyk również przywołuje eksperymenty sprzed 100 lat z których wynika że grypa nie jest chorobą zakaźną. W tym eksperymencie setki zdrowych żołnierzy otrzymywały wydzieliny pochodzące od chorych na grypę, aby ich zarazić. l nic, bez rezultatu. Zdrowi nie chorowali w wyniku otrzymania „zarazków”. Do dzisiaj się nic nie zmieniło w tej sprawie, grypa nie jest chorobą zakaźną. To samo dotyczy polio i wielu innych chorób.

        Przypominam tą książkę bo mam wrażenie że narracja przedstawiona przez Humphries&Bystrianyka dopiero nabiera znaczenia. Projekt „pandemii” dopiero się rozwija. Poniżej wideo sprzed półtora roku gdzie chwalą się że w Rosji budowane jest w ekspresowym tempie 16 nowoczesnych obozów koncentracyjnych w nowomowie zwanych szpitalami dla chorych na COVID:

        Te obozy pewnie już są gotowe na przyjęcie łagierników. Domyślam się że w Polsce też są takie obozy, być może w istniejących zaadaptowanych obiektach. Czy zrewitalizowano Auschwitz do tego celu? To dopiero początek „pandemii”. Kto więc będzie chorował na COVID?

        Pomijając same zastrzyki istnieje wiele sposobów wywołania objawów, jakie przypisuje się fikcyjnej a zarazem śmiertelnie groźnej chorobie COVID-19. To mogą być chemikalia rozprowadzane w powietrzu, wodzie czy pożywieniu ale również fale elektromagnetyczne, w tym mikrofale. Fakt intensywnej rozbudowy sieci anten emitujących mikrofale chyba we wszystkich miastach świata może mieć związek z przybywającą następną falą „pandemii”.

        Od wielu lat w wielu miejscach na świecie dokonuje się testów wywołania ataków „tajemniczej choroby”, teraz zapewne COVID, za pomocą fal elektromagnetycznych. Jak się przeszuka Internet na okoliczność hasła „mystery illness” to można znaleźć ciekawe materiały. Próbki: https://www.youtube.com/watch?v=LjXi1D39NvY, https://littlethings.com/lifestyle/mysterious-seizures-high-school, https://www.kjrh.com/news/local-news/female-students-allegedly-paralyzed-after-seizures-parents-concerned, https://www.dailymail.co.uk/news/article-9025789/Mystery-illness-leaves-hundreds-hospitalised-one-dead-one-Indian-town.html, https://www.youtube.com/watch?v=zxFUvSyx3Os

        „Pandemia” COVID dopiero się rozpoczęła. Dlatego warto sobie przypomnieć powody zniknięcia wielkich epidemii czy dotrzeć do prawdziwej funkcji szczepionek. Humphries i Bystrianyk pomogą doprowadzić na właściwy trop.

        Polubienie

    • Shigella 02:42 on 3 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Tu jest film (2 częściowy) o tym, dlaczego nie ma chorób zakaźnych:

      Polubienie

    • Metro 14:54 on 4 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      @ nauta 17:52 on 2 Październik 2021

      ===================================
      Wszystko fajnie, tylko po co te pierdy z Biblią? Chcesz kogoś wkurzyć, sprowokować? A może wydaje Ci się, że to taki sprytny sposób na przemycanie bzdurnych treści? Spójrz na wszystkich innych. Każdy w coś sobie tam pewnie wierzy, każdy ma jakiś światopogląd i swoje własne autorytety ale tylko wy – eskimoskie popłuczyny – stręczycie swoje gusła, jak główny ściek – szczepionkę.
      ===================================

      Najpierw komentarz do drugiej części tej wypowiedzi.
      1. To, w co wierzysz nie ma żadnego znaczenia. Także nie ma znaczenia to w co ja wierzę. To dlatego że nie mamy władzy. Tzn. ma to znaczenie tylko dla nas i najbliższych. Znaczenie za to ma to, w co wierzą ludzie, którzy posiadają władzę. To ma nawet wielkie znaczenie bo system ich wierzeń wyjaśnia ich postępowanie a konsekwencje ich postępowania dotyczą nas wszystkich.
      2. To w co wierzysz da się niemalże doskonale przewidzieć. Jest na to nauka.
      Ludzie wierzą w to, co im się przekaże. Indoktrynacja trwa od przedszkola, a może od okresu prenatalnego. O tym jak kształtuje się opinię publiczną pisał Edward Bernays (https://ecsmedia.pl/c/propaganda-b-iext62706499.jpg) a u niego nie ma mowy o edukacji. Edukacja to indoktrynacja. Bertrand Russell napisał (https://i.pinimg.com/originals/9a/43/d1/9a43d1ef6c9eb9cad5d3a8f0d00295b5.jpg): „Człowiek nie rodzi się głupcem, człowiek rodzi się ignorantem. Człowiek staje się głupcem na skutek edukacji”. O tym jak to się robi pisze John Taylor Gatto który uczył dzieci całe zawodowe życie.

      Własne poglądy czy własne autorytety każdego figuranta nie mają znaczenia. Szkoła nie nauczyła logicznego myślenia, szkoła nauczyła ślepego posłuszeństwa i wyboru poglądów z katalogu stworzonego przez inżynierów dusz z wykorzystaniem prawideł dialektyki. Dlatego poglądy czy autorytety konkretnego figuranta nie mają znaczenia. Liczy się obiektywna rzeczywistość z którą większość ludzi nie potrafi nawiązać kontaktu. Nie potrafi bo setki tysięcy czy miliony ludzi pracują na ten efekt. Polecam film „Propaganda” (również nieco zakłamany): https://www.cda.pl/video/2517675d6

      Nie ma znaczenia w co „każdy” wierzy, jaki ma światopogląd. Światopogląd „każdego” jest determinowany z zewnątrz i zwykle jest to kupa. Na taki rezultat pracuje wiele tysięcy ludzi, od wielu pokoleń. Jeśli człowiek zgłębi zasady działania edukacji czy mass mediów to może dojść do wniosku że nowoczesne społeczeństwo to fabryka produkująca i nadzorująca ciemnych niewolników stworzona i administrowana przez elitę władzy.
      Rosyjscy naukowcy z КОБ którzy często ocierali się o geniusz, zauważyli że piramida władzy na całkiem odwrotny kształt od piramid wiedzy i nie ma w tym żadnego przypadku.

      Więcej interpretacji jest tutaj: https://yandex.com/images/search?from=tabbar&text=%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%B4%D0%B0%20%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%B4%D0%B0%20%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9
      Ludzie na dole piramidy władzy mają najmniej wiedzy a ich światopogląd jest zbudowany w oparciu o niepowiązane i absurdalne strzępki wiedzy (światopogląd kalejdoskopowy) i generalnie jest niewiele warty. Fundamentem cywilizacji jest ciemnota ludu.

      Każdy może sprawdzić samodzielnie to zjawisko jeśli ma kontakt z nauczycielami (lepiej unikać):

      każdy nauczyciel musi służbowo wierzyć w teorię ewolucji, która zakłada że życie ma tylko naturę materialną. W teorii ewolucji nie ma miejsca na niematerialną i niezależną od ciała duszę.
      jaki odsetek nauczycieli deklaruje się dodatkowo jako „wierzący”? „Wierzący” w polskich warunkach oznacza że również równocześnie wierzą, iż dzięki zbawczej misji pana Jezusa ich dusze po śmierci ciał mają szanse na wyjazd do królestwa niebieskiego na wieczne wakacje.

      Gdyby się trzymać logiki dwuwartościowej to wiara w teorię ewolucji wyklucza wiarę w zbawczą misję pana Jezusa. Albo rybka albo akwarium. Albo masz duszę albo nie masz. Większość ciała nauczycielskiego nie potrafi tego zauważyć i wierzy w obie teorie równocześnie. To nauczyciele którzy uchodzą za osoby dobrze wykształcone. A co z resztą?

      „Poglądy” tych na dole piramidy władzy naprawdę nie mają znaczenia. Co najmniej w 95% przypadków te „poglądy” to kupa wtłoczona do głów technologią opracowaną i administrowaną przez tych z góry.

      Teraz wyjaśniam po co „pierdy z Biblią” 🙂 🙂 🙂

      Wrzuciłem komentarz pod tekstem „Biblia – największa fałszywka Watykanu” (https://bacologia.wordpress.com/2019/04/25/biblia-najwieksza-falszywka-watykanu/comment-page-1/#comment-1680). W komentarzu przypomniałem słowa santo subito Lloyda Blankfeina, prezesa Goldman Sachs, który kiedyś powiedział „ja wykonuję pracę Boga”, a powiedział to w kontekście nieco kontrowersyjnej działalności Goldman Sachs na „rynkach finansowych”, w tym wiodącej roli w zbankrutowaniu Grecji, itp. To było już w czasach kryzysu finansowego z 2008 roku kiedy wszystkim się pogorszyło oprócz Goldman Sachs i podobnych organizacji.

      Można powiedzieć że Blankfein się zgrywał albo to nie ma znaczenia albo jego poglądy są jego prywatną sprawą. Moim zdaniem to wersja dla ignorantów. Blankfein naprawdę jest napędzany motywacją religijną czy quasi-religijną, nazywa to się często תיקון עולם (tikkun olam, naprawianie świata). Pierwotne formowanie tej ideologii jest opisane w Piśmie Świętym w Księdze Wyjścia (wędrówka po pustyni). Tą samą motywacją napędzany jest pan Netanjahu, Bennett (następca Netanjahu), Morawiecki, Kaczyński i wielu wielu innych, na szczycie – zdecydowana większość. Poza tym to w co wierzy Blankfein ma znaczenie ponieważ ten człowiek dzierży olbrzymią władzę, o wiele większą niż jakiś premier czy prezydent. Jeśli mają znaczenie czyjekolwiek poglądy – to właśnie dotyczy poglądów takich ludzi jak Blankfein.

      Biblia jest bardzo ważna ponieważ doktryna która napędza Blankfeina i całą resztę jest tam właśnie zapisana. Tam, ale nie tylko tam. Menachem Begin który był ateistą i żywił wielką pogardę dla religii, kiedyś powiedział w Knesecie:

      To co powiedział Begin da się wyrazić słowami z Pisma Świętego, przykład (Pwt 28, https://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=243):
      ///9 Pan uczyni cię swoim świętym ludem, jak ci poprzysiągł, jeśli będziesz zachowywał polecenia Pana, Boga swego, i chodził Jego drogami. 10 Wtedy zobaczą wszystkie narody ziemi, że imię Pana zostało wezwane nad wami, i będą się ciebie lękały. 11 Napełni cię Pan w obfitości dobrami z owocu twego łona, przychówkiem twego bydła, plonami pola, w kraju, o którym poprzysiągł przodkom twoim, że da go tobie. 12 Pan otworzy dla ciebie bogate swoje skarby nieba, dając w swoim czasie deszcz, który spadnie na twoją ziemię, i błogosławiąc każdej pracy twoich rąk. Ty będziesz pożyczał wielu narodom, a sam u nikogo nie zaciągniesz pożyczki. 13 Pan umieści cię zawsze na czele, a nie na końcu; zawsze będziesz górą, a nigdy ostatni, bylebyś tylko słuchał poleceń Pana, Boga swego, które ja ci dziś nakazuję pilnie wypełniać.///

      W Biblii jest zapisany program ideologiczny prowadzący do zdobycia całkowitej władzy nad światem. Ten program realizował także ateista Menachem Begin. Ten program jest realizowany na ziemi od tysięcy lat, w Polsce od ponad tysiąca. Można tego nie zauważyć bo program ten jest ostatnio realizowany przede wszystkim za pomocą taktyki דרכי שלום (darchei shalom, pokojowe ścieżki). To jest program naszej cywilizacji, fundamentem tej cywilizacji jest właśnie Biblia – czy to się komuś podoba czy nie – i nie zależnie od indywidualnych „poglądów”.

      Polecam lekturę książki: https://kpbc.ukw.edu.pl/dlibra/publication/183610/edition/192781/content
      Autor (https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Trzeciak) dużo rozumiał, czego dowodem jest chociażby ta właśnie książka. Książka jest z 1934 roku a w rozdziale 30 pod tytułem „Hitler a Talmud” Trzeciak twierdzi że rasowe prawo Trzeciej Rzeszy oparte jest na Talmudzie. Trzeciak powołuje się nawet na konkretne arkusze Talmudu.
      To oczywiście nie oznacza że kanclerz Hitler był żydem (nie wiem) ale z całą pewnością wierchuszka NSDAP była zdominowana przez kryptożydów którzy garściami czerpali z dorobku Pisma Świętego i świętego Talmudu. Program rasowy NSDAP (Niemcy – nadludzie, Słowianie – podludzie) był wprost ściągnięty z judaizmu, co bardzo łatwo zauważyć porównując go z wyżej przywołanymi słowami Menachema Begina i cytatem z Pisma Świętego.
      Trzeciak z perspektywy mesjańskiej opisuje zdarzenia lat 1920-tych. Zamach majowy Piłsudskiego z 1926 roku finansowany z Londynu był częścią תיקון עולם. Tak samo jak 2 WŚ i 1WŚ. Rewolucja bolszewicka, równoczesne rewolucje komunistyczne w Europie po 1WŚ, wcześniej rewolucje 1848 roku a wcześniej rewolucja francuska – te wszystkie przewroty były organizowane przez spiskowców, poprzedników Kaczyńskiego czy Piłsudskiego, motywowanych tą samą ideologią i finansowanych przez banki międzynarodowe. To wszystko to był תיקון עולם.

      Przedostatni rozdział książki Trzeciaka nosi tytuł: „Uniwersalizm mesjański i wszechświatowa rewolucja”. Trzeciak wiedział że skoro rewolucja się nie udała za czasów jego życia to następna próba musi nadejść niebawem. Po drodze był 1968 rok, 1980, 1990 – to samo zjawisko choć w mniejszej skali. Teraz przeżywamy wszechświatową rewolucję którą prorokował ks. Trzeciak. Pandemia to nadal תיקון עולם – podobnie jak np. rewolucja bolszewicka czy przewroty 1968 roku – choć realizowany mniej pokojowymi metodami, tzn. nadal formalnie pokojowymi lecz z wykorzystaniem nieprawdopodobnie nasilonych technik wojny psychologicznej. O tych technikach jest także mowa w Piśmie Świętym ale nie będę tego rozwijał bo tekst zrobił się stanowczo za długi. W każdym razie to co się dzisiaj dzieje jest w Piśmie Świętym opisane.

      Osoba nie znająca Pisma Świętego powyższego nie zrozumie. To tak jak z rozmową prowadzoną w obcym języku. Jeśli się nie zna języka to nie można zinterpretować dźwięków, taka rozmowa to tylko szum. Dopiero jak się pozna język – można zrozumieć. Ksiądz Trzeciak znał ten język po linii zawodowej i dlatego to wszystko rozumiał i potrafił opisać.
      Młodzi ludzie tego nie rozumieją. Do (zgrubsza) 1918 roku każdy uczeń szkoły średniej w Imperium Wszechrusi musiał zaliczyć Biblię. Uczyli się jej w oryginale, o ile za oryginał można uznać Septuagintę (w zasadzie nie można choć przekład ma ponad dwa tysiące lat). Bolszewicy zniszczyli ten system w trakcie upowszechniania edukacji. Oczywiście likwidacja analfabetyzmu była ich wielkim osiągnięciem ale im chodziło także o wychowanie mas łatwego do manipulacji bydła. Obniżanie poziomu edukacji trwa przez cały XX wiek do dnia dzisiejszego. To nadal część תיקון עולם prowadzona z wykorzystaniem taktyki דרכי שלום. Skutek to syndrom gotowanej żaby, całkowita ignorancja i desensualizacja mas.

      Polubienie

      • baca 20:06 on 4 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Fascynujące… zieeeeew, tylko dlaczego w swojej gazecie wyborczej albo w tym pisemku metro – darmowym jak „szczepionka”, tych złotych myśli dla potomnych nie przekazujesz? Przecież to wydawnictwa skrojone w sam raz na taki właśnie wysryw umysłowy. Dlaczego z tymi odchodami zjawiłeś się na moim blogu? Najpierw płaskogłowi, potem niedoszły psychiatra i na koniec mamy oczywisty w tego typu sytuacjach atak świadków jehowy. To nie wiesz że na tym blogu pod żadnym pozorem nie wolno judaizować? Jeszcze raz tu wyjedziesz z jakimś jezusem chytrusem albo testamentem i będę wycinał w chuja…
        Do tego Grzegorza szczęść boże Brauna może się zgłoś jak chcesz omawiać aktualności biblijne…

        Polubione przez 1 osoba

        • Metro 17:52 on 6 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Bez obaw. Poproszono mnie abym się wypowiedział w sprawie szczepionek to się wypowiedziałem i misję uważam za skończoną.
          Twojego bloga nigdy nie znałem i nie odwiedzałem, dopiero po pierwszym komentarzu przeczytałem tytuły innych wpisów (np. o śmierci Billa Gatesa czy powieszeniu Billa Clintona) i dopiero wtedy zorientowałem się w jakiej operacji uczestniczysz.
          Nie będę psuł zabawy. Wpis pod szczepionkami zrobiłem na prośbę wspólnych znajomych. To oni opracowują takie materiały jak „Bill Clinton na rybach na Marsie”. Świat jest mały.

          Polubienie

      • nauta 22:02 on 4 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Znaczenia to nie ma ten Twój jałowy słowotok. Co gorsze – sensu też nie. Wygląda na bełkot osobnika z poważnymi zaburzeniami osobowości. Ciekaw jednak jestem, jakaż to nauka pozwoli określić moje wierzenia? 😀 W sumie to powinno być całkiem łatwe, bo pewnie kilka osób i tak zdążyło poznać moje poglądy. No to Panie „naukowiec” – do dzieła, rozpracuj mnie. 😀

        Trochę Ci ułatwię robotę i podpowiem, że całą tą Biblię, znam pewnie lepiej, niż Ty i jeszcze z dziesięciu takich, wziętych do kupy. Całkiem niezły jestem też w ewolucji. Jednych i drugich, mogę wrzucić do jednego wora, i nieludzko sponiewierać w merytorycznej dyskusji. Wystarczy mi do tego zwykły rozsądek i uczciwość. Nie muszę się uciekać do tak straszliwych narzędzi, jak logika dwuwartościowa. 😀 Dziecko, chcesz na mnie zrobić wrażenie takimi „mądrymi” pojęciami? Muszę Cię rozczarować. Dla mnie, liczy się treść, spójność, praktyczna wartość i – oczywiści – autentyczność przesłanek, słuszność wniosków i w konsekwencji – prawda. Na takie pierdy, to możesz podrywać blachary pod Tesco.

        No nie chce mi się polemizować z tymi dennymi tezami, zdradzającymi totalną ignorancję i problemy emocjonalne. Mam wrażenie, jakbym Cię już kiedyś spotkał. Do złudzenia mi przypominasz pewnego, zakompleksionego dzieciaka, z odchyleniami na punkcie etyki. Hm… czy to nie dziwne? Ilekroć widzę jakiegoś nawiedzonego Eskimosa, tylekroć brak równowagi (raczej klepki), rzuca się w oczy.

        Cholera, metr przewijania i nie doczekałem się jakiejś konkluzji. Grafomania, pospolite kompleksy (przy braku inteligencji) czy jednak obłęd?

        Polubienie

        • baca 07:06 on 5 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Ano tak, właśnie wchodzi w szczytową fazę największy w dziejach żydowski mord na nie żydach więc oczywisty jest wysyp ich dezinformatorów, którzy chcieli by nie o żydowskim ludobójstwie porozmawiać tylko o „ważniejszych” sprawach: płaska ziemia, biblia, filozofia średniowieczna, prawa autorskie no i etyka….

          Polubienie

      • Metro 17:47 on 5 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        @ nauta 20:02 on 4 Październik 2021

        Jeśli chodzi o zaburzenia psychiczne to komentarz ma charakter projekcji ponieważ zupełnie nie nawiązywałem do takiej tematyki a w odpowiedzi problemy psychiczne to przynajmniej 60% treści. Domyślam się że się z tym ciężarem zmagasz, szukasz pomocy i dlatego domagasz się „rozpracowania”. Niestety zupełnie mnie to nie interesuje. Przykro mi, ode mnie nie otrzymasz diagnozy.

        Schopenhauer (https://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka) pisał że argumentum ad personam (np: a ty jesteś głupi) używa się wtedy, gdy nie ma żadnych innych argumentów. W redakcji z Wikipedii ten chwyt erystyczny jest ostatni pod numerem 32. Zaczynasz od argumentum ad personam więc zapewne żadnych innych argumentów nie masz.

        Twoja wypowiedź zawiera ewidentną sprzeczność:
        1. //Nie muszę się uciekać do tak straszliwych narzędzi, jak logika dwuwartościowa.//
        2. //Dla mnie, liczy się treść, spójność, praktyczna wartość i – oczywiści – autentyczność przesłanek, słuszność wniosków i w konsekwencji – prawda.//

        Jeżeli nie używasz logiki dwuwartościowej to raczej nie dojdziesz do prawdy. Logika dwuwartościowa (https://pl.wikipedia.org/wiki/Logika, drugi akapit) oparta jest właśnie na pojęciach |prawdy| i |fałszu|, dwóch wartościach, |1| oraz |0|, stąd ta podstępna nazwa. Tak cenisz prawdę i nie musisz się uciekać do logiki dwuwartościowej? To jak chcesz dotrzeć do tej prawdy?
        Może zwyczajnie nie wiesz co znaczy pojęcie „logika dwuwartościowa”? Więc po co go używasz? Może chcesz zaimponować „blacharom pod Tesco”?

        Jeśli tak cenisz „spójność, praktyczną wartość” to na pewno nie powinieneś czytać Biblii ani innych ezoterycznych tekstów bo tam przesłanie jest głęboko ukryte przed profanami, niełatwo do niego dotrzeć. Takie były intencje autorów. To dlatego istnieje chociażby Nowy Testament, który uniemożliwia chrześcijanom zrozumienie Biblii.
        Jeśli masz takie oczekiwania wobec książki to nie dziwię się że się zawiodłeś. Lepiej poczytaj instrukcję obsługi śrubokręta czy samochodu, tam łatwiej znajdziesz ”treść, spójność, praktyczną wartość”.
        Nie używasz „straszliwej” logiki dwuwartościowej? Także z tego powodu Twoje wnioski z lektury Pisma Świętego są pozbawione jakiegokolwiek znaczenia.

        Polubienie

        • nauta 09:51 on 6 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Kolejny, bardzo interesujący przykład słabowitości umysłowej. Potrzebujesz Wikipedii, żeby mi coś udowodnić? To zbędne. Stosowną pracę Szopenhałera nie tylko czytałem, ale mam ją w małym palcu. Swego czasu, napisałem nawet kilka poradników na niej opartych. Za to Twoje rewelacje świadczą o tym, że nie masz o temacie zielonego pojęcia. Pewnie dlatego musisz się wspierać tak żenującymi źródłami.

          Raczej nie warto Cię oświecać, ale powiem, że Szopenhałer poświęca trochę miejsca dyskusji ad hominem. Trzeba jednak mieć mózg, żeby odróżnić to od ad personam. Natomiast ad rem, można dyskutować gdy owo „rem”, zaistniało w wypowiedzi adwersarza i została postawiona konkretna teza. W Twoich, jest jedynie bezsensowny groch z kapustą.

          Natomiast logika, to nie jest coś, co Ci się jawi jako „logiczne myślenie” a co opisałem kilkoma cechami. Wbij sobie do głowy, że logika i to ta dwuwartościowa, to klasyczny rachunek logiczny. Rozumiesz? „RA-CHU-NEK” a nie jakiś bełkot, który wydaje Ci się logiczny. Sugeruję, nie posługiwać się pojęciami, o których wiesz tylko tyle, że istnieją.

          „Przesłanie Biblii”? 😀 To nawet nie jest zlepek zapożyczeń, tylko zwykły plagiat podań różnych kultur. Od sumeryjskich poczynając, poprzez awestyjskie i babilońskie, na hinduskich kończąc. Żeby był przydatny jako mit założycielski pewnej sekty, wystarczyło tylko zmienić nazwy własne i wprowadzić kilka modyfikacji, celem dopasowania do „historii” ludu wybranego a wszystko – obwarować groźbami, zniechęcającymi tumanów do myślenia. Chcesz znaleźć „tajne znaczenie”? To studiuj oryginały. Tam, jakoś nikt „profanów” się nie bał i te rewelacje są niemal zawsze powiedziane wprost. Niestety, to się nie nadaje do celów jakim służy gniot, zwany Biblią.

          Kiedyś Biblię studiowałem, bo w swej głupocie szukałem tam mądrości. Hm… w sumie to nawet częściowo się powiodło. Ujrzałem „boga”, którego znakomicie określił baca – gadający krzak. Od siebie dodam, że ten krzak, ma więcej kompleksów niż Ty a jego „przesłanie”, najlepiej rozumieją czubki w domu bez klamek i naćpani. Czasem odpowiedni stan umysłu, udaje się też osiągnąć alkoholikom w delirium. Ten krzak, ma również inteligencję stosowną dla tej rośliny i podobną wszechmoc. Będąc tak „wtajemniczonym”, można dopatrzeć się niesłychanej „głębi” w każdym bełkocie, ale pod jednym warunkiem: musi być wystarczająco bezsensowny czy głupi i musi trafić na wymarzonego odbiorcę – słynnego „prostaczka”, który jest zbyt tępy i leniwy, żeby zdobyć wiedzę, ale koniecznie chce się czuć lepszy od tych, którzy zapracowali na swoją reputację.

          Można to podsumować dość krótko: jesteś idiotą? Wystarczy, że uwierzysz a od razu stajesz się elitą i zostaniesz nagrodzony. Oczywiście nie teraz, tylko w bliżej nieokreślonej przyszłości. Zasadniczo – po śmierci. 😀

          Polubienie

        • Metro 17:22 on 6 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Schopenhauera masz w małym palcu, jak Biblię i teorię ewolucji. Nie wątpię. Musisz mieć także potężne kompleksy skoro nie odmawiasz sobie okazji aby takie oczytanie zadeklarować. Po tak krótkiej dyskusji trudno mi w to oczytanie uwierzyć, pewnie jeszcze trudniej byłoby po nawiązaniu kontaktu wzrokowego…

          Dwadzieścia lat temu wydana została książka „The Bible Unearthed” (https://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_Unearthed) napisana przez panów Finkelsteina i Silbermana, obydwu dość prominentnych w świecie archeologii, w której podsumowują ~150 lat archeologii biblijnej i twierdzą że cała Biblia (tzw. Stary Testament) to historyjka wyssana z brudnych palców.
          Oni nic nie odkryli choć ich książka jest ważna i popularna. Odkrycie że Biblia bardziej tworzy historię niż ją relacjonuje nie spowodowało żadnej rewolucji w Palestynie czy w Nowym Jorku czy w Warszawie. Pewnie dlatego że prawdziwa treść Biblii, ta nie-dla-profanów, jest schowana dużo głębiej.

          Jak zadeklarowałeś, szukasz w lekturze „treści, spójności, praktycznej wartości i – oczywiści – autentyczności przesłanek, słuszności wniosków (…)” więc to nie jest lektura na Twoim poziomie. Zwyczajnie szukasz podręcznika dla śrubokrętów a tym Biblia na pewno nie jest.
          Na płaszczyźnie historycznej Biblia to hagada, tak jak zresztą cała oficjalna historia. Fakt że to jest tylko fikcja literacka w niczym nie umniejsza wagi przesłania Biblii, tym bardzie że program biblijny zakończył się zdobyciem całkowitej władzy nad światem – zgodnie z obietnicą tam zapisaną. W tym sensie Biblia jest jak najbardziej prawdziwa.
          Książka Silbermana i Finkelsteina ma dwadzieścia lat. Twoje odkrycie ma co najwyżej mocno wtórny charakter.

          Polubienie

          • nauta 22:29 on 6 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

            Twoje wątpliwości co do mojej erudycji, mało mnie obchodzą, ale są zabawne. 🙂 Serio – zdradzają totalną ignorancję. To tak, jakby koń wyraził wątpliwość co do mojej znajomości alfabetu. Wiem, nie rozumiesz. Koń, nie wie czym jest alfabet i dlatego wątpi, żebym go znał ja. Tymczasem, może i nie jestem geniuszem literackim, ale potrafię napisać znacznie więcej niż tylko alfabet. 🙂

            Ale to tylko drobiazgi bez znaczenia. Istotne jest to, że nawet nie wiesz o czym mówisz. Jeśli czegoś nie daje się opisać logicznie, to jest wewnętrznie sprzeczne, czyli – bezsensowne. Znamienne , że głupiec, zawsze musi uciekać się do absurdalnych wykrętów, pseudoalegorii, nibymetafor bo nic sensownego nie ma do powiedzenia. Po prostu musi sprawiać wrażenie tajemnicy, żeby inni głupcy wzięli go za mędrca.

            Może mi wyjaśnisz, dlaczego ten Twój eskimoski bóg, nie jest w stanie złożyć do kupy kilku sensownych zdań, które każdego olśniewałyby mądrością i prawdą? Przy jego wszechmocy, powinien mieć przynajmniej jednoznaczny przekaz, w każdym języku świata. I to nie powinno podlegać żadnym interpretacjom, domysłom itd. Nawet ja potrafię się tak wyrażać, żeby żaden idiota nic nie pokręcił niechcący a nie jestem nawet podrzędnym bóstwem (nawet jeśli uważasz mnie za anioła mądrości).

            Dlaczego nie odniosłeś się do zarzutu o plagiat? O, właśnie. Wymieniając źródła plagiatu, zupełnie zapomniałem o Egipcie. Znaczące niedopatrzenie. Nawet słynna Arka Przymierza, to ewidentnie pomysł zajumany Egipcjanom, razem z nazwą.

            „Fakt że to jest tylko fikcja literacka w niczym nie umniejsza wagi przesłania Biblii…”
            A co umniejsza wartości świętego przesłania Akademii Pana Kleksa? Już nie wspomnę o takich objawieniach jak np. „Straszny film”, „Naga broń”, czy „Gwiezdne wojny”.

            „Odkrycie że Biblia bardziej tworzy historię niż ją relacjonuje nie spowodowało żadnej rewolucji w Palestynie czy w Nowym Jorku czy w Warszawie.”
            „Twoje odkrycie ma co najwyżej mocno wtórny charakter.”
            I Ty masz tupet wspominać Szopenhałera? Co chwilę zmieniasz wątek, unikasz niewygodnych tematów, próbujesz głupkowato chwytać za słówka (tylko Ci się wydaje, że potrafisz to zrobić); używasz pojęć, których nie rozumiesz (tanie i ryzykowne efekciarstwo)… to wszystko repertuar trolla niskiego poziomu.

            A te bzdurne pytania to niby czemu mają służyć? Dowiedzeniu, że prawda prowadzi do rewolucji? A kiedy Twoja Biblia do niej doprowadziła? Bo nie liczę ludobójstw do których wiecznie podżegała. To nie rewolucje tylko zbrodnie.
            Jakie znaczenie ma odkrywczość moich poglądów? Rozumiem, że dla zakompleksionego umysłu, takie ambicje są bardzo ważne ale ja chętnie wymienię wszystkich, którzy mieli wpływ na moje „odkrycia”. Akurat nie ma wśród nich panów, których wymieniłeś, ale jakiś Eskimos się znajdzie.

            Poza tym, Biblia to nie żadna hagada ale oszustwo. Jeśli coś podaje za fakt, a jest to dokładnie sprzeczne z faktami, o których głupi autor nie mógł wiedzieć, to co może płynąć z tego gniota za przekaz? Już pomijam fakt, że plagiat też jest oszustwem. Szczególnie gdy przypisuje się go istocie wszechmocnej.

            Słuchaj. Weź w końcu przeczytaj tego Szopenhałera. To raptem kilkanaście stron ale przyswojenie sobie treści i zrozumienie, może Ci zająć miesiące. Poświęć więc z pół roku na tą naukę i potem dopiero wróć, żeby ze mną podyskutować. Na razie, z trudem powstrzymuję się od potraktowania Cię jak każdego, tępego trolla. Bije od Ciebie typowa dla nich głupota, pomieszana z arogancją idioty.

            Polubienie

            • nikt 19:31 on 16 października 2021 Bezpośredni odnośnik

              Odrzucamy wszystko.zostaje żelazna logika.
              1.Istnieje Bóg. on zaprojektował prawa fizyki i zasady funkcjonowania i interakcji w świecie który stworzył.
              2. Bóg stworzył człowieka . nie wiemy w jakim celu.
              3.Bóg jest dobry bo świat który stworzył jest piękny i samowystarczalny. bez ingerencji człowieka byłby niczym rajski ogród. aczkolwiek nie idealny tak jak jest opisane że było przed potopem. dlaczego? nie wiemy aczkolwiek wytłumaczenie tego wydaje się całkiem logiczne.
              4.Bóg w ogóle nie ingeruje w świat który stworzył.
              5.Bóg dopuścił zło na Ziemi w postaci złej ludzkiej woli. prawie wszystkie hekatomby jakie znamy z historii to ludzie wyrządzili ludziom.
              6. zło na Ziemi jest całkowicie bezkarne. Dlaczego? nie wiemy
              7.Ziemia nie jest kulą. wynika to wprost z wzoru na obwód/średnicę okręgu z której w prosty sposób możemy obliczyć że na każdej kuli bez względu na wielkość ,spadek gruntu jest zawsze taki sam i wynosi .308 jednostki co oznacza że gdyby ziemia była kulą to na odcinku 1km chodzilibyśmy 308 metrów w górę bądź w dół. nikt kto nie rozumie tego czego wymagamy od czwartoklasisty nie zasługuje na jakąkolwiek dalszą dyskusję bo nie jest w stanie ogarnąć dalej niczego a przede wszystkim odrzuca logikę na rzecz tego czego nauczyli go w szkołach. czy w szkołach uczą nas prawdy?? logika mówi-absolutnie nie . uczą nas tego co przyniesie im zysk. Tak więc -biologia geografia chemia fizyka historia są w znacznej mierze przekłamane. czy masz możliwość sprawdzić zakrzywienie ziemi? nie.czy masz możliwość sprawdzić co jest pod ziemią? nie .czy masz możliwość wejść i zobaczyć co jest na lodowcach okalających ziemię? nie. czy możesz polecieć w tzw.kosmos? nie.
              itd.itp…..skąd wiec twierdzisz że coś o tym wiesz?
              odpowiedz mi

              Polubienie

    • nikt 19:03 on 16 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Hej Czołgista przeczołgiwacz… żelazna logika…
      To weź pomyśl. może choć Ty jeden jesteś na moim poziomie. spróbujmy

      Polubienie

      • Wielki Szur 09:10 on 17 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        To co tam nabełkotałeś, nazywasz logiką? Te siedem punktów z przybudówką? Skąd Ci w ogóle przyszło do głowy, że obchodzi mnie pochodzenie świata, człowieka i kształt Ziemi? Ja pierdzielę, następny czubek.

        Polubienie

    • Metro 18:14 on 17 października 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      /-/Odrzucamy wszystko. Zostaje żelazna logika./-/
      Tego się trzymajmy.

      Ad 1-6.
      Tak jak karaluch nie jest w stanie zrozumieć człowieka (na tyle co wiemy o karaluchach), tak samo człowiek nie jest w stanie zrozumieć Boga (trzymajmy się tej pisowni). Dlatego nie ma sensu tracić na to czasu.

      W szczególności – dlaczego przyjąłeś założenie o osobowym charakterze Boga? To chyba jakiś pomysł karalucha. Karaluchy – jeśli też cierpią na urojenia religijne – to pewnie Boga wyobrażają sobie jako wielkiego karalucha z brodą, większymi skrzydłami i może dodatkowymi parami odnóży.

      Pierwsze zdanie Ewangelii św. Jana:
      Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, i Bogiem było Słowo. 
      ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

      To co tłumaczą jako |Słowo| (w Wulgacie „Verbum”) to w oryginale był wyraz |λόγος|, logos. |λόγος| to może być słowo, język, nauka, ale także czy przede wszystkim |Rozum|, porządek świata. W Biblii jest głupie tłumaczenie bo słowo w gramatycznym sensie to raczej |λέξις|, leksis.

      Gdyby przyjąć lepsze – bardziej abstrakcyjne – tłumaczenie, to pierwsze zdanie Ewangelii mówi zgrubsza że |Rozum jest Bogiem| czy |Bóg to Rozum|, porządek świata. To jest greckie pojmowanie Boga. Gdyby ta ewangelia kończyła się na pierwszym zdaniu, i została przetłumaczona na poziomie abstrakcji nie-dla-kartofla, to byłaby całkiem rozsądna.

      Religie abrahamowe to wymysł spryciarzy wykorzystujących urojenia religijne do sprawowania władzy. Zrobili to doskonale, dowód że działa do dzisiaj. Sens ma afirmacja Rozumu którego nie jesteśmy w stanie pojąć choć próbujemy.

      Ad 7.
      Rozumiem że chodzi o zakrzywienie Ziemi:
      |-|w prosty sposób możemy obliczyć że na każdej kuli bez względu na wielkość, spadek gruntu jest zawsze taki sam i wynosi .308 jednostki co oznacza że gdyby ziemia była kulą to na odcinku 1km chodzilibyśmy 308 metrów w górę bądź w dół.|-|

      To jest nieprawda. Jeśli krzywizna Ziemi na odcinku 1000 metrów wynosi 308 metrów (kąt 17°, na ile znam trygonometrię) to średnica Ziemi to 3180 metrów. Tyle prawdopodobnie nikt nie postuluje, chyba że Ziemia to płaski naleśnik o takiej właśnie grubości.

      Zgadzam się oczywiście z argumentacją o niedostatku odbioru zjawiska zakrzywienia Ziemi w codziennym doświadczeniu ale proporcja 308 metrów na 1000 metrów jest z dvpy wzięta. Tutaj kol. Bobrow to policzył i sprawdził organoleptycznie na Morzu Śródziemnym, ale z zachowaniem większej dyscypliny intelektualnej: https://www.youtube.com/watch?v=BO0rhfdeTuQ, https://www.youtube.com/watch?v=OerAMnB4soI.

      Jeśli chcesz zrozumieć istotę kontrowersji „płaskiej Ziemi”, dlaczego CIA to wypuściła, to spróbuj zacząć od „magii chaosu” (https://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_magic).

      Polubienie

  • baca 14:49 on 25 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Znaki Bestii 

    Pharma-Syringe-Vaccine

    Czym jest bestia?
    To zależy od źródła. A jako, że źródeł jest bardzo wiele proponuję zachować równowagę umysłową i od razu odsunąć na bok megalomańskie bajki spisane przez bezdomnych włóczęgów w zapchlonym namiocie na pustyni i zobaczyć te poważne. Bezdomni włóczędzy zawsze dużo bełkoczą o wolności, równości, solidarności, sprawiedliwości, etc. ale tylko po to żeby majątkiem tych którzy cokolwiek mają, „sprawiedliwie” się podzielić, czyli ukraść. Tylko temu służą ich systemy polityczne oraz pseudo religie…
    Chodzi więc o te źródła, w których definicje „pandemia” lub „szczepionka” nie zmieniają się co dwa tygodnie w zależności od bieżącego zapotrzebowania zdesperowanych, bezdomnych schizofreników.
    Ze słownika PWN:
    bestia
    1. «dzikie, drapieżne zwierzę»
    2. «człowiek zły, okrutny»
    źródło: https://sjp.pwn.pl/slowniki/bestia.html

    Na stronie Henry Makowa niedawno ukazał się bardzo interesujący artykuł pod tytułem: Szczepionka Zawiera Twój Kod Kreskowy
    Całość jest pod linkiem a poniżej moje streszczenie: https://www.henrymakow.com/2021/09/the-jabbed-connect-to-bluetooth.html
    (More …)

     
    • gana 05:29 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      http://www.youtube.com/watch?v=XUwzGGAtW28
      Cypis – Szczepionka (Prod. Floras)

      Polubione przez 1 osoba

    • nauta 10:40 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Muszę przyznać, że odrobinę mnie zszokowałeś tym Łordem. Nie zrozum mnie źle. Oczywiście pochwalam wszelkie formy piractwa. Szczególnie te, w odniesieniu do Małegomiękkiego albo Adobe ale tylko wtedy, gdy naprawdę nie masz innego wyjścia. Np. jesteś studentem i szkoła wymaga od Ciebie konkretnego softu a okres „promocji” już wygasł. Podam Ci więc kilka sensownych alternatyw.

      Zamiast Łorda, użyj znakomitego Libre Office. Jest ładnie spolonizowany i od lat, bardzo dobrze mi działa zarówno na Łindołsach jak i na Linkuksach. To cały pakiet biurowy, który świetnie zastąpi: Łorda, Excel’a, Frontpejdża, tego od bazy danych, Pałerpointa, jakiś program matematyczny i jest też program do uproszczonego rysowania. Używanie tego przerośniętego śmiecia, jest w tym momencie kompletnie bezsensowne. Niektórzy stękają, że Libre Office nie obsługuje Visual Basic’a (prehistorycznego i beznadziejnego tworu), bo nie zdają sobie sprawy z faktu, że Libre Office obsługuje Javę, która jest znacznie lepszym wyborem. Całe firmy na tym stoją. Znajomy mi doniósł, że nawet Media Expert używa Libre Office.

      Jest cała masa dobrego, darmowego softu. Zamiast Fotoszopa – Krita lub Gimp. Zamiast Ilustratora – Inkscape. Zamiast Lajtruma – Darktable czy RawtTherapee. Zamiast płatnych programów do grafiki 3D – znakomity Blender. Zamiast jakichś gównianych programów do obróbki filmów, jest cała rzesza darmowych. Tak dużo, że nawet nie wiem który polecić. Ja korzystam z Shotcut’a, ale to krzywdzące dla innych, które potrafią mieć swoje mocne strony. Zależy, czego ktoś potrzebuje.

      Do obróbki dźwięku – Audacity, który ostatnio dorobił się ksywki „spajdasity”, ale jego starsze wersje lub „forki”, są aboslutnie w porządku. Systemowy notatnik proponuję zastąpić Notepad++, który sam w sobie potrafi być niezłym edytorem tekstu ale jest cholernie lekki. Większość rzeczy, piszę w nim. Potrafi sprawdzać pisownię nawet kiedy kodujesz, choć do kodowania wolę Sublime Text. Jeśli koniecznie potrzebujesz czegoś lekkiego do RTF, to FocusWriter będzie w porządku (Libre Office też świetnie sobie radzi z tym formatem ale jest trochę słoniowaty).

      I wisienka na torcie – zamiast parchatego Google Chrome, lub szemranego Firefoksa – Brave albo Vivaldi. Od biedy, obleci Opera. Ta ostatnia mi podpadła, atakując mnie offline reklamą szczepionki ale ma wbudowany, darmowy VPN, więc trzymam ją na wszelki wypadek. Zamiast Gmaila – Protonmail. Nie ma tylu usług ale jest szyfrowany, dużo lżejszy i ewidentnie nie ma takich szpiegowskich zapędów jak Gmail. I na koniec rzecz oczywista: zamiast Gugla – DuckDuckGo albo Swisscows. Jak ktoś nie może żyć bez Gugla, to w Startpage dostanie dokładnie te same wyniki ale bez śledzenia.

      Prawdopodobnie mógłbym wymieniać jeszcze bardzo długo, ale nie wiem, czy ktoś tego potrzebuje. Oczywiście wymieniłem tylko najpopularniejsze alternatywy i – jednocześnie – moje ulubione typy. Jeśli jeszcze przesiąść się na Linuksa, można zupełnie zapomnieć o Kill Billu i całej tej parszywej bandzie.

      Polubienie

      • baca 11:05 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Ja od zawsze tworzę teksty w formacie RTF, bo nie przenosi wirusów i każdy może to na każdym sprzęcie otworzyć. Stary word chyba z 2003 roku wytwarzał te pliki znakomicie, bo były ultra małe – dwa razy mniejsze niż gdyby to samo zapisać jako DOC. Dlatego się tamtego programu trzymałem. Nowsze wordy już na odwrót – wytwarzały DOC małe a RTF kobylaste więc były bezsensowne dla moich zastosowań. A co do „darmowych pakietów” to nie ma nic darmowego, bo jak coś jest za darmo to TY jesteś PRODUKT. Zapytaj zresztą szczepanów jak się czują po darmowej szczepionce. Przerabiałem już chyba wszystkie darmowe pakiety dawno temu i muliły jeszcze bardziej niż ten syf microsoftu więc już nie przerabiam starych tematów. WordPad, który i tak jest w systemie też robi moją robotę a że błędów nie usuwa – to trudno – mogę z tym żyć.
        Jak znasz jakiś minimalistyczny program, który tworzy małe RTFy, poprawia błędy i nie wymaga kredytów hipotecznych, linuxów, abonamentu na siłownię, rejestracji w przychodni i u producenta, konta na facebooku i nie będzie po 30 darmowych dniach żebrał jak Owsiak o pieniądze, to daj znak – zobaczymy 🙂

        Polubione przez 1 osoba

        • nauta 11:27 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Kiedyś bardzo intensywnie szukałem czegoś małego do RTF i jedyny, który mi jakoś podszedł, był FocusWriter. Nie używałem tego jednak tak często jak początkowo myślałem, więc poszedł w odstawkę. Nie wiem jak wyglądają jego pliki w porównaniu z Łordpadem. Nie był też tak lekki jak Łodrdpad, ale był (chyba jest nadal) na wszystkie, interesujące mnie platformy. Minęło już trochę lat, więc trochę się na pewno zmienił. Musiałbyś sam sprawdzić, czy Ci pasuje.

          Natomiast co do tych darmowych, rację masz tylko częściowo. Zwykle zarabiają na datkach, na reklamach umieszczanych na swoich stronach. Nie zaliczam do nich programów wyświetlających reklamy bezpośrednio, choć zdarza mi się i takich używać. Dla mnie, ważnym kryterium przy wyborze programu, jest otwarty kod źródłowy. Z tych co wymieniłem, chyba tylko Shotcut nie jest „open source”. Ale to nie problem. Jest kilka bardzo sympatycznych, całkiem otwartych programów. Niektórym może się nie podobać telemetria, jednak tą, zawsze możesz wyłączyć (o ile jest). Prawdopodobnie Audacity otrzymał swoją ksywkę dlatego, że przegiął z telemetrią i nie pozwala jej zgasić. Nie wiem, bo używam starszej wersji, jeszcze sprzed czasu, gdy im coś odbiło.

          Dobrze też zrozumieć ideę open soruce i w ogóle – wolnego oprogramowania. To prawie zawsze są programy tworzone przez społeczność pasjonatów. Jasne, można im nie ufać, ale masz wgląd w kod źródłowy i nie tylko możesz sprawdzić co tam „ukryli” ale też wypieprzyć to, zmodyfikować i – w znakomitej większości przypadków – postąpić niemal dowolnie. Może być np. tak, że jeśli chcesz udostępnić swoją wersję, albo nawet ją sprzedawać, jesteś zobowiązany do publicznego udostępnienia kodu źródłowego, albo np. masz obowiązek wymienić autora/autorów oryginału. Jeśli robisz to tylko dla własnych potrzeb, nikt się nie wtrąca w to, co z nim robisz.

          Powiedziałbym nawet, że to płatne programy robią Cię w jajco. Nie dość, że płacisz, nie wiesz co jest w środku, to prawie zawsze robią rzeczy, których sobie nie życzysz. Nazwać to telemetrią, byłoby naiwnością. Do tego… no, to co wymieniłeś. 😀

          Polubione przez 1 osoba

        • szary 11:49 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        • nauta 13:20 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          He, właśnie sobie przypomniałem, że kiedy szukałem tego Fokusa, potrzebowałem nie tylko lekkiego edytora RTF ale także działającego w konsoli i przynajmniej dwuplatformowego. Dlatego tak trudno mi było znaleźć coś sesnownego. Teraz wystarczyło wpisać w DDG „rtf etitor” a wywala całą kupkę wyników. Od edytorów online, po otwartoźródłowe projekty. Żadnego nie sugeruję, bo żadnego nie testowałem, ale zacząłbym od przejrzenia tych z Sourceforge.

          Polubienie

      • nauta 11:32 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        PS
        No i wspomnij, że Libre Office spokojnie radzi sobie z RTF. Problem może wystąpić dopiero gdy przeniesiesz taki plik np z Łorda, ale to działa w obie strony. Nie masz też żadnego ograniczenia, w tworzeniu PDF-ów.

        Polubienie

    • Zbig 19:43 on 26 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Godzinę temu zrobiłem ten sam eksperyment na dworcu w Sopocie, podobny rezultat (kilkanaście adresów w tym formacie). Co ciekawe przy konwersji do Base64 dla pierwszego numeru wyszedł ciąg znaków bez znaczenia raczej. Natomiast oto co wyszło dla drugiego numeru: GMO9HcOWKhk=.
      Ciężko w to uwierzyć, ale jeśli to nie są adresy Szczepanów to niesamowity przypadek trafić na takie pierwsze 3 znaki przy drugim sprawdzanym numerze 🙂

      Polubienie

    • Justyna 08:23 on 27 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Poniżej artykuł, kto na przestrzeni lat zarządzał CDC:
      http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2021/09/jakie-plemie-naprawde-prowadzi-cdc/
      Pozdrawiam

      Polubione przez 2 ludzi

    • Martini 20:13 on 27 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      adresy MAC sprawdza sie na stronie

      http://www.macvendor.com

      wpisujemy pierwsze oktety i pokazuje producenta. z tej listy ktora pochodzi ze strony wykrylo tylko
      2/Logitech
      reszta nieznany producent. przyznam ze jako informatyk nie czesto spotykam sie z taka sytuacja. mac co prawda mozna w wielu sprzetach sieciowych wpisac z palca, ale to malo prawdopodobne zeby ktos tak zrobil z wieloma kartami sieciowymi w jednym miejscu.

      Polubienie

      • Zbig 09:19 on 28 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Właśnie sprawdziłem kilka adresów ze screena, który zrobiłem na dworcu i dla żadnego nie pokazuje producenta (wszystkich nie sprawdziłem).

        Screen tutaj:
        https://ibb.co/cChTDwm

        @Martini, masz jakiś pomysł co to mogą być za adresy? Mówiłeś, że wpisane z palca, jest inna opcja? Dla adresów wrzuconych pod wcześniej linkowanym postem większość to Apple, jest też Logitech, ale dla 2 też nie wykrywa producenta.

        Polubienie

    • Bb4ZqMzB 07:50 on 4 Maj 2022 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      461440 944222Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to read? 417385

      Polubienie

  • baca 21:33 on 24 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Szczepionkowe Ludobójstwo – Dowody cz. IV 

    vax nazi-tease_lbutbu
    Co dzień to kolejna sensacja. Plandemia trwa, bo ma trwać a nie dlatego bo jest wirus. A skoro trwa plandemia trwa intensywne bicie piany. Z obu stron, aż iskry się sypią.
    Właśnie ukazały się dowody na to, że tak zwane szczepionki nie są szczepionkami tylko najnowocześniejszą bronią amerykańskiego wojska.
    Prosto od starego dobrego Jima Stone, który już nie raz wstrząsnął opinią publiczną.
    Oto dokument pt. Podsumowanie podstaw do działań regulacyjnych – chodzi o nową pseudo szczepionkę covidową o nazwie Corminaty Pfizera. (More …)

     
  • baca 17:47 on 23 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Szczepionkowe Ludobójstwo – Dowody cz. III 

    vax nazi-tease_lbutbu
    Właśnie się ukazał u Jima Stone kolejny dowód na syf wstrzykiwany ludziom. Syf, który powoduje natychmiast ciężkie obrażenia krwi oraz jej naturalny proces gojenia. Koagulację, czyli krzepnięcie. To bardzo zła wiadomość dla tych, którzy przyjęli preparat.
    Dla tych, którzy preparatu nie przyjęli jest w nagrodę za ich spokój i cierpliwość dobra wiadomość. Taka, że do 30 minut od zabójczej szprycy istnieje możliwość usunięcia z ciała tego syfu. (More …)

     
  • baca 18:09 on 19 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Aresztowanie Chelsei Clinton 

    clinton
    Agenci Delta Force w sobotę aresztowali Chelseę Clinton i jej męża Marca Mezvinsky’ego, kiedy jechali samochodem z luksusowego kondominium Clintonów na Manhattanie do Rockport w stanie Massachusetts, gdzie często się udawali, aby uciec od zgiełku miasta. Według źródeł wojskowych siły specjalne śledziły Clinton od tygodni, czekając na okazję, aby ją zatrzymać, kiedy będzie najmniej chroniona.
    Ta szansa pojawiła się po godzinie 11:00 w sobotę rano, około 20 mil na północny wschód od Hartford w stanie Connecticut, przy autostradzie 84. Ubrani po cywilnemu agenci Delta Force w dwóch cywilnych pojazdach zatrzymali wynajętego przez Clinton Mercedesa GLE i ujrzeli troje dzieci na tylnych siedzeniach. Chociaż Clinton i Mezvinsky mają trójkę własnych dzieci — Charlotte, Jaspera i Aidana — te w pojeździe nie mówiły po angielsku i miały ciemną karnację; krótko mówiąc, nie były ich dziećmi, powiedziało Real Raw News źródło w Korpusie Adwokata Generalnego Sędziego Marynarki Wojennej USA. (More …)

     
    • zelmer 23:22 on 19 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      jesli to wszystko to prawda, to niedlugo ten domek z kart powinien sie zawalic, tylko ciekawe kiedy do odpowiedzialnosci zostana pociagniete grube ryby a nie zwykle plotki

      przeciez cala rodzina Rothschildow powinna pojsc pod sciane, to samo Morgonow, Rodziny kurewswkie ooops przepraszam krolewskie itd. Pamieta ktos filmik jak dzieciak ucieka nagi na linie zrobionej z przescieradla z palacu buckingham ? przeciez tych co sie kwalifikuja na sznurek jest baaaaaardzo duzo.

      Polubione przez 1 osoba

  • baca 12:35 on 16 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Drobnoustrojstwo 

    Bacteria
    Na progu jesieni zaczyna się chwiać nędzna hucpa Rotszylda o nazwie pandemia. Brednie o 70 – 80 procentach zaszczepionych każdy rozumny człowiek bierze przez grubego filtra, bowiem w krajach gdzie usiłowano pseudoszczepionki wymusić około 50 procent medyków, policjantów lub żołnierzy wolało złożyć rezygnację niż się poddać okaleczeniu lub eutanazji. Znając życie, czyli że co czwarty ma lipne świadectwo szczepień, uzyskane w taki lub inny sposób, rzeczywiście zaszczepionych jest być może ze 20 procent. To wszystko.
    I najwyraźniej zbliża się już czas covidowego przesilenia, bo nawet zwierzęta coraz dziwniej zaczynają się zachowywać. (More …)

     
    • Damian 23:50 on 16 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      ciężko stwierdzić czy tylko 20 % np. z mojego otoczenia masę ludzi się zaszczepiło czy to kierowców , czy budowlańców , czy informatyków . Czy sklepikarzy. Większość ludzi jakich znam jest zaszczepiona . Być może jest źle. ..

      Polubienie

    • MKD 21:37 on 17 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Baca – pa to: https://gut.bmj.com/content/early/2021/09/06/gutjnl-2021-325353?fbclid=IwAR0ACSER3CNjc5XaFkSLUUxRL9SZImvTZSgSRAZGIs5yPF2kYw1nOxpaLKA

      Doszli do tego, że „dieta” ma wpływ na przebieg srowida 🙂

      Polubienie

    • Shigella 21:47 on 17 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Jest jeszcze książka Geisona „Prywatna nauka Louisa Pasteura”, która miała być laurką dla Pasteura z okazji 100 rocznicy jego śmierci, ale po przejrzeniu niedostępnych dotąd prywatnych notatek Pasteura, Geison napisał książkę o oszustwach Pasteura.

      https://wolnemedia.net/dlaczego-pasteur-zabronil-ujawnienia-swoich-notatek/

      Polubienie

    • Angelos 00:27 on 18 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Baca skoro …… i dalej bla, bla o płaskiej ziemi…
      ___________________
      Z dyskusją na temat płaskiej ziemi zapraszam chłopcy pod adres:

      Płaska Czy Kulista – Prawdziwy Kształt Ziemi

      Polubienie

      • Wilk 09:38 on 18 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Teoria spiskowa…
        ___________________
        wycięte w chuj bo o płaskiej ziemi

        Polubienie

      • mixer 13:23 on 18 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        no wlasnie ….
        _________________________
        płaska ziemia? wycięte

        Polubienie

        • Wilk 14:24 on 18 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Ja pierdole….
          każdy Twój argument ….
          ________________________
          też wycięte bo na temat płaskiej ziemi. Jak świadkowie jehowy, normalnie. Idźcie z tym pod artykuła o kształcie Ziemi, ok?

          Polubienie

        • mixer 22:07 on 18 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          koment nie byl o plaskiej ziemi, to byly zwykle pytania

          Polubienie

      • Angelos 20:30 on 18 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Bacologia My nie wierzymy w płaska ziemie tylko w poziomą . Nie ma żadnego płaskoziemcy , wymyślono to żebyście mieli jakie kolwiek szanse z bajkami o heliocentryzmie który jest jeszcze większą brednia niż szczypawy na kovid . Czytałem Twój artykuł o biegunach . Jak to jest wg. Ciebie dowód na Cokolwiek to powodzenia .

        Polubienie

        • baca 05:51 on 19 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Znowu do mnie spływają „prawdy objawione”. Trzy lata po tym jak temat zamknąłem. Kształt Ziemi można sprawdzić bez lotów w kosmos, bez nawiedzonych filmów na jutubie, bez zrzutek i bez grama wiary. Trzy lata temu opracowałem na kształt Ziemi sposób – chyba jako pierwszy na świecie – bo akurat kiedyś zawodowo zajmowałem się pomiarami… Ziemi. Geodetą jestem między innymi. A każdy geodeta to wiesz, potrafi policzyć co do centymetra odległość np między czubkami sąsiednich wież kościelnych, bez włażenia tam oczywiście z jakąś taśmą lub drabiną, wytyczyć idealny okrąg wokół jeziora pełnego np piranii, czyli tak żeby z cyrklem nie włazić do środka wody, nachylenie dachu bez dotykania go nawet i wiele wiele innych spraw. Pomiary kątów i odległości wystarczą. Całą Ziemię przecież tak właśnie bez satelitów i laserów pomierzono już w ubiegłych wiekach i wykonano precyzyjne mapy. Toteż kiedy Ziemia nagle w necie zrobiła się płaska, pusta, kraterowa i jeszcze inna, usiadłem do tematu i opracowałem doświadczenie do sprawdzenia czy ziemia jest płaska czy kulista i zamknąłem temat. Dopóki sobie ktoś tego doświadczenia nie przeprowadzi, bez wychodzenia z domu i sprzed monitora, za darmo ponadto, no to nie będę gadał z ludźmi którzy nic nie wiedzą o ziemi ale w dużo wierzą. Zrób doświadczenie to pogadamy. Linka już podałem wyżej. Kształt Ziemi to największa tajemnica świata. Zrób doświadczenie to ją poznasz. Za darmo.

          Polubione przez 2 ludzi

      • Angelos 03:07 on 19 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

    • Angelos 17:10 on 19 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Baca dobrze że trafiłeś na nas . Pomyśl . Skoro Grawitacja przyciąga oceany to czemu nie przyciągnie baloniku z helem . Teraz już wiesz że jest pozioma i te bajki o wirującej kuli to bzdury . Nie dziękuj za oświecenie .

      Polubienie

      • baca 00:36 on 20 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

        Jak to grawitacja przyciąga oceany? Od kiedy to? To nie słyszałeś o mojej teorii wody płynącej pod górkę? Co za ignoranctwo! Płaskogłowi otoczyli mnie ze wszystkich stron. Woda ze wszystkich źródeł na Ziemi tryska pionowo w górę. Samodzielnie! Bo widzisz jest siła w przyrodzie, o której nie słyszałeś, a która jest silniejsza od grawitacji. Gogluj, gogluj to znajdziesz.

        Polubione przez 1 osoba

        • Justyna 07:42 on 28 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

          Jeśli ktoś chciałby zapoznać się z „nową” (bo tak całkiem nowa to one nie jest) koncepcją wody wytwarzanej wewnątrz Ziemi to polecam najnowszy numer „NEXUSA”.

          Polubienie

    • dobra rada 08:07 on 22 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      Generalnie OK. Ale:
      „Nikt nie może oddać swojej choroby komuś innemu tak samo jak nie może oddać swojego zdrowia, jasne?”

      Słowo klucz: rzeżączka, kiła

      Polubienie

  • baca 22:12 on 12 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Proces Billa Gatesa 

    gates
    Dzień Pierwszy
    23 sierpnia 2021

    Wiceadmirał John G. Hannink z Korpusu Adwokata Generalnego Sędziów Marynarki Wojennej USA udał się do Billa Gatesa na początku trybunału wojskowego, który ma potrwać kilka dni. W poniedziałek o 9:00 żandarmeria wojskowa eskortowała Gatesa z aresztu GITMO Camp Delta do sali sądowej, gdzie Hannink i trzyosobowa komisja oczekiwali na przybycie Gatesa. Gatesa reprezentował David Baluarte – prawnik, który wcześniej pracował dla Centrum Sprawiedliwości i Prawa Międzynarodowego, a w 2009 roku lobbował za uwolnieniem dżihadystów przetrzymywanych w Guantanamo Bay.
    Pierwsze wystąpienie wiceadmirała Hanninka polegało na powiązaniu Gatesa z Jeffreyem Epsteinem i wykazaniu ich związku z grupą handlarzy dziećmi, uzyskane kiedy Gates zbiegł z podziemnego bunkra pod ranczo, którego był właścicielem w Wyoming. Przedstawił nagrania wideo i zdjęcia z laptopów i kart SD, które wojsko przejęło podczas nalotów na nieruchomości Gatesa w całym kraju.

    Forget-about-Lolita-They-set-up-a-Charity-for-Women-foto-Silview (More …)

     
    • mixer 16:52 on 13 września 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz

      mialem dzis monterow od drzwi, pogadali pogadali o skurwieniu tego swiata, jak polecilem twoj blog to sie okazalo ze znaja i czytaja 😀 no az mi sie cieplo na sercu zrobilo, oczywiscie w pelni sie zgadzaja

      pozdrooooo

      Polubione przez 2 ludzi

  • baca 15:37 on 12 September 2021 Bezpośredni odnośnik | Odpowiedz  

    Łapy Precz Od Dzieci, Skurwysyny! 

    strzykawki-i-płaczu-dziecka-zastrzyk-w-ręce-90304878
    Już drugi rok ułom Morawiecki i jego zdegenerowana banda przygłupów walczą z pandemią ratując ludzi… przepraszam, walczą z ludźmi ratując pandemię i w ferworze tej walki, w ogóle nie przeszkadza im fakt, że Morawiecki jest lichwiarzem a nie doktorem medycyny. Pinokio walczy, na potęgę przepłaca i skupuje od handlarzy preparaty, planuje strategię, czai się aby za gardło chwycić bezobjawowego wirusa, wszystkich straszy policją a policję zastrzykami, a tymczasem jego urojona czwarta fala jak nie nadeszła tak nie nadchodzi. Nieco lepiej mu szło, kiedy sprzedawał Polakom kredyty. Wówczas, kiedy z kocim wdziękiem ocierał się grzbietem o szwajcarskie nogawki, zawsze był uprzejmie głaskany i otrzymywał smaczny ogryzek strącony ze stołu na podłogę. W tych szczęśliwych latach wycierania pod stołami kurzów na salonach, nikt go nie opluwał prosto w twarz i nie wygwizdywał jak obecnie. Jego upadek z dobrze ułożonego kanapowego persa na pozycję najbardziej znienawidzonego skurwiela, jest epicki i pouczający. Jeszcze co prawda pojawia się przed kamerami krzywiąc ryj, ale jak tylko próbuje zawodowo śmieszyć, tumanić, przestraszać, wywołuje wyłącznie śmiech i gwizdy. Żałosny koniec, żałosnego szczurka.
    Zamiast czwartej fali lichwiarza Morawieckiego znowu mamy więc jak rok temu sezon ogórkowy, a ogóreczek, wiadomo – ogóreczek plus koronka równa się szczepionka.
    Bandyci krzywomordego mongoła wpadli na genialny w ich mniemaniu pomysł, aby na kompletnie nieszkodliwą dla dzieci grypę… zaszczepić dzieci. Pół biedy gdyby to jeszcze była szczepionka ale tak nie jest. Z braku dowodów na istnienie wirusa, nadal brak istniejącej na niego szczepionki. Banda Morawieckiego stręczy więc produkt szczepionkopodobny mający tylko tyle ze szczepionką wspólnego, że się go podaje strzykawką i igłą. Zawartość natomiast, to już nie są osłabione patogeny wychodowane na białkach jajek lub po prostu małpie wirusy, ale żywe i dorodne pasożyty, tlenek grafenu oraz metal w formie nanocząstek zbliżonych składem do żeliwa i stali nierdzewnej. W preparatach bandy Morawieckiego jest wszystko to co gwarantuje u ofiar radykalny spadek naturalnej odporności oraz bardzo ciężkie powikłania. Ze zgonem włącznie. Zasada działania pseudoszczepionek jest banalnie prosta – im ofiara młodsza – tym eksperyment medyczny przechodzi ciężej.
    Niewyobrażalne skurwysyństwo tej szemranej bandy z parti Pedofile I Sodomici sięgnęło zenitu w chwili, kiedy jej brudne owłosione łapy wyciągnęły się z tym syfem prosto w kierunku naszych polskich dzieci. Istot nietykalnych. Ufnych i niewinnych. (More …)

     
c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Odpowiedz
e
Edytuj
o
Show/Hide comments
t
Idź do góry
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Anuluj